birgittemarie skriver:
Helt klart jer, men nu opfatter jeg efterhånden snart også mange af jer som mine venner IRL (L) Jeg tror, det har noget at gøre med, at vi har lært hinanden at kende på denne måde, hvor vi først har været anonyme og derfor har fortalt hinanden en hel masse meget personligt, nogle af os i hvert fald :$8(8D:$, så vi har lært hinanden at kende meget hurtigere end man ellers gør IRL og uden at blive forstyrret af fysisk kemi og fordomme, der kunne knytte sig dertil ;)
Det, synes jeg, er den helt fede måde at have lært hinanden at kende på! Der er masser i min omgangskreds, som jeg har "kendt" i mange år, uden nogensinde at være kommet så tæt på dem, som jeg kunne ønske og som jeg er på mange af jer, fordi det tager så uendeligt meget længere tid, når folk skal åbne sig verbalt end skriftligt. Synes jeg (L)
Har faktisk overvejet, hvordan jeg skal få dem til at komme ind i sådan et chatroom her, men har ikke rigtigt fundet en sniger-løsning endnu og på den anden side, er der nok heller ikke samme stemning andre steder, som der er her hos os (L)
Kæmpe krammer til alle IRL babyvenner (H)
Jeg har det ligesom dig, BM - selv om jeg ikke har mødt jer... endnu. Og det er jo nok fordi vi har åbnet så meget op overfor hinanden fra starten af, hvor det jo ikke gjorde så meget, fordi vi var anonyme. Og nu er det bare fedt at "kende" nogen, der kender en på den måde, og som på mange områder har det som en selv/oplever de samme ting i hverdagen ift. baby osv.
Kan heller ikke undvære jer (L) Synes også altid der er en dejlig stemning herinde... nok fordi vi alle er nogle dejlige tøser :D
Knus Line - der gerne snart vil møde jer, for nu tror jeg godt jeg tør ;)
Anmeld