Venner IRL vs. tøserne på Baby.dk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2008

Tynen

Sammen med hofterne og røven :)

Hvad kalder I så dem herinde fra?

Er faktisk blevet flov over at sige: Og så var der en fra nettet der bla bla..
Det lyder ikke særlig smart - Gør det?
Synes det lyder som om man ingen venner/omgangskreds har (Hvilket man jo i virkeligheden heller ikke har, men det skilter man jo ikke ligefrem med ;) )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2008

Nadi

Tynen skriver:

Sammen med hofterne og røven :)

Hvad kalder I så dem herinde fra?

Er faktisk blevet flov over at sige: Og så var der en fra nettet der bla bla..
Det lyder ikke særlig smart - Gør det?
Synes det lyder som om man ingen venner/omgangskreds har (Hvilket man jo i virkeligheden heller ikke har, men det skilter man jo ikke ligefrem med ;) )

Jeg hader også bare at høre mig selv sige "jeg skrive inde på et forum på nettet og bla bla bla...", folk tror da virklig ikke jeg har nogle venner. Men det har jeg jo, fortæller bare jer mere end jeg fortæller nogle andre. Nu er det heller ikke alle mine venner der har børn og de fatter bare ikke latid hvad det er man lige går og tumler med og hvad det er der er vigtig og fylder noget i ens hverdag.

-Nadia

Anmeld

27. maj 2008

Lene76

hehe ja helt klart jer... :D mærkeligt det er sådan men en del lettere en at ringe og fortælle det.

Anmeld

28. maj 2008

ivfmarie

Det er da helt klart jer - og hvor blev jeg lettet over at se at der er andre end mig der føler det :$ Det er måske lidt ... tja hva skal man kalde det, ensomt(?) ikke at have samme slags venner irl... Ikke at jeg føler mig ensom - men hvis man tænker over det, ikk?
I er der også altid på et spiltsekund - det kan man jo ikke forvente af virkelige venner (ej, den blev plat formuleret) Men det er jo fordi vi er mange samlet her - så der er næsten altid nogen online der kan give sit besyv med.
Og når jeg fortæller om jer, er I min mødregruppe, eller "en af mine mødre".

Marie - der netop nu bruger min hårdt tiltrængte kaffepause sammen med jer (L)

Anmeld

28. maj 2008

heaven

helt klart mine venner irl, for jeg har ikke rigtige venner herinde - der er en skærm imellem os, og det er ikke det samme som øjenkontakt mv...

Jannie

Anmeld

28. maj 2008

ivfmarie

heaven skriver:

helt klart mine venner irl, for jeg har ikke rigtige venner herinde - der er en skærm imellem os, og det er ikke det samme som øjenkontakt mv...

Jannie

Hva mener du!?
Her er masser af øjenkontakt... ;)

Anmeld

28. maj 2008

birgittemarie

Helt klart jer, men nu opfatter jeg efterhånden snart også mange af jer som mine venner IRL (L) Jeg tror, det har noget at gøre med, at vi har lært hinanden at kende på denne måde, hvor vi først har været anonyme og derfor har fortalt hinanden en hel masse meget personligt, nogle af os i hvert fald :$8(8D:$, så vi har lært hinanden at kende meget hurtigere end man ellers gør IRL og uden at blive forstyrret af fysisk kemi og fordomme, der kunne knytte sig dertil ;)
Det, synes jeg, er den helt fede måde at have lært hinanden at kende på! Der er masser i min omgangskreds, som jeg har "kendt" i mange år, uden nogensinde at være kommet så tæt på dem, som jeg kunne ønske og som jeg er på mange af jer, fordi det tager så uendeligt meget længere tid, når folk skal åbne sig verbalt end skriftligt. Synes jeg (L)
Har faktisk overvejet, hvordan jeg skal få dem til at komme ind i sådan et chatroom her, men har ikke rigtigt fundet en sniger-løsning endnu og på den anden side, er der nok heller ikke samme stemning andre steder, som der er her hos os (L)

Kæmpe krammer til alle IRL babyvenner (H)

Anmeld

28. maj 2008

Loggidut

birgittemarie skriver:

Helt klart jer, men nu opfatter jeg efterhånden snart også mange af jer som mine venner IRL (L) Jeg tror, det har noget at gøre med, at vi har lært hinanden at kende på denne måde, hvor vi først har været anonyme og derfor har fortalt hinanden en hel masse meget personligt, nogle af os i hvert fald :$8(8D:$, så vi har lært hinanden at kende meget hurtigere end man ellers gør IRL og uden at blive forstyrret af fysisk kemi og fordomme, der kunne knytte sig dertil ;)
Det, synes jeg, er den helt fede måde at have lært hinanden at kende på! Der er masser i min omgangskreds, som jeg har "kendt" i mange år, uden nogensinde at være kommet så tæt på dem, som jeg kunne ønske og som jeg er på mange af jer, fordi det tager så uendeligt meget længere tid, når folk skal åbne sig verbalt end skriftligt. Synes jeg (L)
Har faktisk overvejet, hvordan jeg skal få dem til at komme ind i sådan et chatroom her, men har ikke rigtigt fundet en sniger-løsning endnu og på den anden side, er der nok heller ikke samme stemning andre steder, som der er her hos os (L)

Kæmpe krammer til alle IRL babyvenner (H)

hmmm, ren nysgerrighed...hvad pokker er det lige der skaber den stemning, jeg mener, den glade stemning mellem os?

jeg ved da godt vi har haft op og nedture...og af og til føler gruppen sig måske splittet, men stort set har vi jo været sammen i rigtig lang tid nu, nogle længere end andre, men stemningen er stadig til at vi fungere som venner...

og heaven, some day my freind, så må du sgu til at føle dig som en af os...jeg mener lige så nørded som vi andre!

Anmeld

28. maj 2008

Tynen

Jeg sad faktisk og tænkte på det samme - Det er næsten for godt til at være sandt!
Så mange quinder samlet på et sted uden at gå vildt meget i flæsket på hinanden er da ret godt klaret :)

Har flere op og nedture med de veninder jeg ikke ser så tit end jeg har herinde :)

Anmeld

28. maj 2008

BellaT

Tynen skriver:

Jeg sad faktisk og tænkte på det samme - Det er næsten for godt til at være sandt!
Så mange quinder samlet på et sted uden at gå vildt meget i flæsket på hinanden er da ret godt klaret :)

Har flere op og nedture med de veninder jeg ikke ser så tit end jeg har herinde :)

Ja, det er ret vildt faktisk:). På min tidligere arbejdsplads var vi 5 kvinder som arbejdede sammen og der var ballade og hønsegård konstant. På kryds og tværs. Og hvor mange kvinder er vi ikke lige her? Og vi har kun en lille smule ballade engang imellem. Meget sjældent noget alvorligt. Det er godt gået! Klap Klap:P.

Knus fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.