Hun er for lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

Skouboe

Dejligt at du kunne få en tid lidt tidligere og at du bliver fulgt tæt - om ikke andet får du mulighed for at hilse på den lille med jævne mellemrum

Jeg fik at vide til min MD scanning for nyligt med nummer 2 at størrelse ER arveligt på mødrene side - til en vis grad. Der er en del arvelige faktorer der spiller ind som fx hvor effektiv moderkagen er mv. 

Vores datter var 4170g da hun blev født i uge 39 og hendes lillesøster i maven er allerede 15 % over gennemsnittet, og de har derfor indkaldt mig til en ekstra scanning i uge 28, for at holde lidt øje med hvor stor hun bliver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Nova's mor

Skouboe skriver:

Dejligt at du kunne få en tid lidt tidligere og at du bliver fulgt tæt - om ikke andet får du mulighed for at hilse på den lille med jævne mellemrum

Jeg fik at vide til min MD scanning for nyligt med nummer 2 at størrelse ER arveligt på mødrene side - til en vis grad. Der er en del arvelige faktorer der spiller ind som fx hvor effektiv moderkagen er mv. 

Vores datter var 4170g da hun blev født i uge 39 og hendes lillesøster i maven er allerede 15 % over gennemsnittet, og de har derfor indkaldt mig til en ekstra scanning i uge 28, for at holde lidt øje med hvor stor hun bliver.

Ja, det er dejligt at få lov at hilse på hende ofte, så længe hun bliver derinde og har det godt, så er vi glade...

Godt at der er mulighed for at blive fulgt ekstra når man venter for stort eller for lille barn..

Anmeld

25. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
with.love skriver:

Hej igen alle sammen.

Så blev jeg ringet op af Jm som allerede gav mig en tid på tirsdag, så det må siges at være bedre end første tid jeg fik 13 april..

Jeg skal scannes og følges af en spicial læge resten af tiden, så nu er jeg mere rolig. JM sagde,at hun sagtens kunne nå at tage meget på, men jeg skulle ikke regne med at føde et barn på 4 kg...  JM skal også følge os ekstra, så nu er der da taget hånd om det og jeg kan nyde vores sidste ferie alene, vi tager til Madrid i morgen og kommer hjem mandag også scanningen tirsdag.

Vil gerne sige tak til jer alle for jeres historie, det hjælper altid at høre at man ikke er alene i verden..

Nå, det var da rigtig godt at høre

Det er dejligt, at hun ikke skal tages ud nu, men må bage lidt længere og der bliver holdt godt øje med jer, den sidste tid

Anmeld

25. marts 2010

Nova's mor

Zafir skriver:

Nå, det var da rigtig godt at høre

Det er dejligt, at hun ikke skal tages ud nu, men må bage lidt længere og der bliver holdt godt øje med jer, den sidste tid

Helt sikkert,  vil meget gerne have hun venter lidt med at komme ud, men ja det er dejligt at de er ekstra over en de sidste uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.