Hun er for lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.409 visninger
23 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Nova's mor

Hej

Måtte lige dele det med nogle kloge hoveder..

Vi var til 3D scanning i går, som var en super fed oplevelse og det lå den kønneste lille pige og smilede til os..Men så blev hun målt og lægen sagde at hun var 36,5 % for lille og at vi skulle kontakte vores jordemoder i dag, da vi skal følges tæt og hun nok bliver taget ud før tid. Blev godt nok lige lidt nervøs og sidder nu og venter på at overjordemoderen skal kontakte mig..

Er der nogen herinde som har erfaring med at vente for lille et barn?

Håber nogen herinde kan berolige en kommende første gangs fødende lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvornår hører I fra JM?... Jeg aner ikke noget om det med, når de er for små, men det er da umiddelbart underligt, at tage babyen ud...

Men jeg aner ingen ting om det. Håber du snart får talt med JM

Anmeld

25. marts 2010

BinaMor

jeg havde 18 % for lille og blev fulgt tæt. har du ringet til jm?

Anmeld

25. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

with.love skriver:

Hej

Måtte lige dele det med nogle kloge hoveder..

Vi var til 3D scanning i går, som var en super fed oplevelse og det lå den kønneste lille pige og smilede til os..Men så blev hun målt og lægen sagde at hun var 36,5 % for lille og at vi skulle kontakte vores jordemoder i dag, da vi skal følges tæt og hun nok bliver taget ud før tid. Blev godt nok lige lidt nervøs og sidder nu og venter på at overjordemoderen skal kontakte mig..

Er der nogen herinde som har erfaring med at vente for lille et barn?

Håber nogen herinde kan berolige en kommende første gangs fødende lidt..

Syntes det lyder helt vildt med hendes str. Og at de evt ikke har opdaget det før, for 36 % er skisme meget og kommer ikke bare på 14 dage...

Mon ikke de har målt forkert?

Kan godt forstå du er nervøs... Og dejligt du får det tjekket.

Anmeld

25. marts 2010

Mira0911

De plejer at sige det kan måle forkert med +/- 350 g...

Min jm skønnede min til 3600 g og hun var 3062g.

Anmeld

25. marts 2010

Tjuls

Jeg synes godt nok også det lyder meget med 36% for lille, så forstår godt du er nervøs. Hvornår skal i tale med JM i dag?

Og hvorfor have hende ud før tid, hvis hun er lille?

Anmeld

25. marts 2010

lululupo

hmmm er også førstegangs, og min prinsesse er for stor, og til mig har jordmoderen sagt at hun skal ud før tid, så det virker mystisk..... Du må hellere få din jm til at forklare dig hvad der sker!!!

Anmeld

25. marts 2010

Nova's mor

Zafir skriver:

Hvornår hører I fra JM?... Jeg aner ikke noget om det med, når de er for små, men det er da umiddelbart underligt, at tage babyen ud...

Men jeg aner ingen ting om det. Håber du snart får talt med JM

Det er fordi hun herude har næmmere ved at tage på, ved ikke hvornår hende overjordemoderen ringer, men håber godt nok det er snart.

Anmeld

25. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
with.love skriver:

Det er fordi hun herude har næmmere ved at tage på, ved ikke hvornår hende overjordemoderen ringer, men håber godt nok det er snart.

Hvor langt er du henne???...

Kan du ikke selv lige ringe til jm, så du ikke sidder der og tænker og tænker

Anmeld

25. marts 2010

lotte32

Uha, kan godt forstå du er nervøs, håber at de finder ud af at der ikke er noget galt, så du kan beholde hende derinde så længe som muligt

for at du snart hører fra JM...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.