snøft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

bette

Bamme skriver:

Kære Bette

Jeg vil også rigtig gerne læse din historie!

Og du belemrer på ingen måde nogen ved at skrive du savner din mor, det er ganske naturligt!

-Har du fået nogen form for hjælp, for at bearbejde hendes død?

Kh.

hmm jeg var til psykolog da min mor døde.. men jeg fik ikke det vilde ud af det.. jeg var simpelthen ikke klar til at åbne op og lukke det hele ud. det er det jeg arbejder frem til nu, så jeg kan komme i behandling og få et bedre liv.

jeg ønsker bare at være lykkelig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Helle30

Kære Heidi. Jeg mener, helt seriøst ikke - at nogen herinde har noget at udsætte på dig. Er du helt sikker på, det ikke er noget der foregår alene i dit hovede? Jeg villle gerne hjælpe dig og kender en dygtig psykolog, men jeg tror bare ikke, det er det, du har brug for. Du har brug for at tro på dig selv. Tag nogle chancer - om det så bare handler om at flirte lidt med ham den unge ved kassen. - Gør det! Han bliver vildt glad:-). Og hold så op med at undervurdere dig. Du er en helt igennem fantastisk, reel og ligeud pige, og ´jeg kan ikke forestille mig, at nogen har anden opfattelse.

Knus fra Helle - der ville ønske, jeg kunne give dig et knus irl.

Anmeld

25. marts 2010

..

Vil bare sige at jeg er helt enig med Helle, min opfattelse af dig er kun positiv! Jeg vil meget gerne læse din historie og hvis det hjælper dig, så smid den gerne herinde.

Kan sagtens forstå at det er hårdt og hvor må det dog være skrækkeligt at miste sin mor, ville ønske jeg kunne lette dig for lidt af din smerte..

Stort knus Rikke

Anmeld

25. marts 2010

bette

Kære Heidi. Jeg mener, helt seriøst ikke - at nogen herinde har noget at udsætte på dig. Er du helt sikker på, det ikke er noget der foregår alene i dit hovede? Jeg villle gerne hjælpe dig og kender en dygtig psykolog, men jeg tror bare ikke, det er det, du har brug for. Du har brug for at tro på dig selv. Tag nogle chancer - om det så bare handler om at flirte lidt med ham den unge ved kassen. - Gør det! Han bliver vildt glad:-). Og hold så op med at undervurdere dig. Du er en helt igennem fantastisk, reel og ligeud pige, og ´jeg kan ikke forestille mig, at nogen har anden opfattelse.

Knus fra Helle - der ville ønske, jeg kunne give dig et knus irl.

som sagt så fungere jeg også helt normalt, med mindre jeg har mine nedture.

der ligger mange ting i det som jeg ikke har fortalt endnu. og jeg fórsøger ikke at sige at jeg er syg i hovedet eller lign. for det er jeg ikke. ja jeg lider af angst og depressioner. men hey det får jeg medicin for.

det er mere de tanker jeg bære med mig indeni mig selv som jeg skal have udredet. fx er jeg cutter og det er sku ikke nemt at leve med, men det er jeg bare nød til. jeg har en søn og et barn indeni mig som jeg skal være der for og som jeg skal være et godt eksempel for, det er dem der gør at jeg hiver mig selv op fordi jeg ikke ønsker de skulle blive påvirket af min sindstilstand.. eller humør om du vil kalde det. og fordi jeg gerne vil være et godt eksempel og vise at lige meget hvor råddent livet har været eller hvordan man har det, så kan man godt komme op til overfladen.

men jo du har ret i noget.. jeg har et ekstremt lavt selvværd. og det er også en af de ting jeg skal arbejde med.

min mand kender mig. da jeg mødte ham fortalte jeg ham at jeg var klar til at lade livet.. og at det var okay, for jeg hørte ikke til her. at han så hjalp mig med at finde den sti jeg skulle følge for at komme på rette spor det er jeg bare super glad for..

jeg vil gerne ligge min historie herind. jeg er bare stadig igang med at skrive den færdig. det er jo trods alt 23 år der skal kortes ned på papir  min historie handler ikke kun om det dårlige i mit liv, jo de første 18 gør men ikke den del der er sket efter da.

og som nævnt før er jeg bestemt ikke ude på at få medlidenhed, for det har jeg ikke engang med mig selv.

jeg bærer min maske, så ingen kan se hvor lille jeg er bagved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.