snøft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

ka li ja

du belemre os på ingen måde søde. kom ud med det du har brug for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

bette

ka li ja skriver:

du belemre os på ingen måde søde. kom ud med det du har brug for

jeg har længe været ved at skrive min livshistorie ned. vil gerne ligge den herind hvis nogen skulle have lyst til at læse den.

jeg søger ikke medlidenhed. men måske nogen ville få en bedre forståelse for hvorfor jeg er som jeg er.

Anmeld

25. marts 2010

Anja

Vil bare skrive, at jeg har læst tråden og føler med dig

Anmeld

25. marts 2010

Helle30

bette skriver:

jeg har længe været ved at skrive min livshistorie ned. vil gerne ligge den herind hvis nogen skulle have lyst til at læse den.

jeg søger ikke medlidenhed. men måske nogen ville få en bedre forståelse for hvorfor jeg er som jeg er.

Hvorfor du er, som du er? Skulle der da være noget galt med dig? Det tror jeg altså ikke, der er nogen der mener.

- Helle

Anmeld

25. marts 2010

ka li ja

bette skriver:

jeg vil gerne læse den

Anmeld

25. marts 2010

Bamme

Kære Bette

Jeg vil også rigtig gerne læse din historie!

Og du belemrer på ingen måde nogen ved at skrive du savner din mor, det er ganske naturligt!

-Har du fået nogen form for hjælp, for at bearbejde hendes død?

Kh.

Anmeld

25. marts 2010

Susan1978

Bette, jeg vil også gerne læse... 

og jeg vil også give dig en kæmpe krammer..  

HUsk du er en sol stråle.! og verdens bedste mor for Mikkel.

Anmeld

25. marts 2010

Lise

bette skriver:

er i trist humør.... savner min mor.. helt vildt.. gid hun stadig levede, gid hun stadig var her hos os.

Anmeld

25. marts 2010

bette

Susan1978 skriver:

Bette, jeg vil også gerne læse... 

og jeg vil også give dig en kæmpe krammer..  

HUsk du er en sol stråle.! og verdens bedste mor for Mikkel.

tarrk.. hvor er du bare sød

Anmeld

25. marts 2010

bette

Helle30 skriver:

Hvorfor du er, som du er? Skulle der da være noget galt med dig? Det tror jeg altså ikke, der er nogen der mener.

- Helle

hmm tja.. altså som sådan er der jo ikke noget galt med mig. jeg kan jo leve et alm. liv. men min barndom og opvækst har sat sine spor og det kan dem der kender mig godt, tydeligt se.

men jeg har jo så valgt en anden sti end det som statistikkerne siger. jeg har fået mig en familie og det er vigtigt for mig, at jeg ikke sumper ind og dvæler ved min sorg og ulykke. men istedet for kommer ud på den anden side.. jeg er på vej derhen, men det tager tid og det tager lang tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.