snøft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

bette

er i trist humør.... savner min mor.. helt vildt.. gid hun stadig levede, gid hun stadig var her hos os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Siber

Åhh søde Bette, du får en stor krammer af mig

Knus Siber

Anmeld

24. marts 2010

bette

savnet vil altid være der, savnet fra da du drev til himmels. Her sidder jeg tilbage med minderne. Minder som jeg aldrig glemmer, minder som forevigt er brændt fast. Mit hjerte længes, jeg lukker øjnene, ser dig for mig, du smiler til mig, mens jeg stille åbner øjnene, letter min vejrtrækning, ser jeg din skikkelse opløses som blade i vinden. en tåre falder på den bare jord, imens den tyst siger tusinde ord.

Anmeld

24. marts 2010

Siber

bette skriver:

savnet vil altid være der, savnet fra da du drev til himmels. Her sidder jeg tilbage med minderne. Minder som jeg aldrig glemmer, minder som forevigt er brændt fast. Mit hjerte længes, jeg lukker øjnene, ser dig for mig, du smiler til mig, mens jeg stille åbner øjnene, letter min vejrtrækning, ser jeg din skikkelse opløses som blade i vinden. en tåre falder på den bare jord, imens den tyst siger tusinde ord.

Hvor smukt

Anmeld

24. marts 2010

Muffinmus

årh søde. Nu tror jeg dine graviditets hormoner tager dig lidt for langt ned. Ved godt du er alene og det er rigtig røv, men du venter dig et smukt smukt mirakel og det er det bedste i verden. Også selv om du skal have oplevelsen uden din mor desværre.

Op med humøret søde, krams

Anmeld

24. marts 2010

ka li ja

jeg var lige ved at knibe et tåre af digtet, et du selv har skrevet??

du får også en kæmpe krammer fra mig søde.

og jeg vil lige sige til maria, at jeg syntes det var en lidt hård besked, du der kom med. et eller andet sted ville de fleste nok ønske de havde deres mor, når de var gravide og skulle føde et barn. den fornøjelse har bette desværre ikke, så kan godt forstå hun især i den her tid savner sin mor. jeg er lige ved at tude...

Anmeld

24. marts 2010

bette

ka li ja skriver:

jeg var lige ved at knibe et tåre af digtet, et du selv har skrevet??

du får også en kæmpe krammer fra mig søde.

og jeg vil lige sige til maria, at jeg syntes det var en lidt hård besked, du der kom med. et eller andet sted ville de fleste nok ønske de havde deres mor, når de var gravide og skulle føde et barn. den fornøjelse har bette desværre ikke, så kan godt forstå hun især i den her tid savner sin mor. jeg er lige ved at tude...

tak for de søde ord..

har selv skrevet det.. men synes nu jeg har skrevet bedre ting..

det er enormt svært at stå her "alene" for til tider føler jeg mig alene. Jeg var på en måde tæt med min mor.. og så alligevel ikke..

det er en lang lang historie om min barndom og min opvækst..

men hun er min helt.. og min verden ramlede sammen da hun tog væk. det gør stadig ond som var det igår hun forsvandt.. det gør utrolig ondt.  det gør ondt at vide man ikke kan ringe til hende og fortælle hende at hun nu skulle være bedste igen.

mikkel vinker altid til bedste oppe i himlen om morgen når vi skal ud til dagplejen og når jeg henter ham. han fortæller mig ofte at bedste er deroppe i himlen og vinker til ham... det rør mig så dybt

lige nu bor jeg i et rækkehus, som ligner det jeg boede i med min mor bare spejlvendt. det er i samme kvarter, og sommetider mærker jeg hende.

jeg glemmer aldrig at den dag jeg bestod min hf eksamen, rent faktisk var hendes døds dato 1 år tidligere.

har egnetlig mange ting jeg gerne vil ud med.. men jeg vil jo heller ikke belemre jer med mit liv..

Anmeld

24. marts 2010

Muffinmus

ork, du pladrer bare ud med alt det du vil, vi er her for det samme:-)

Kan sige min bio far er alkoholiker og alle de ting jeg har af taker om ham....puha, de kunne gøre selv den bedste kondiløber forpustet.

Så naturligvis er du velkommen til at bruge os. OGSÅ IRL hvis du har brug for det:-)

Anmeld

24. marts 2010

Helle30

Kære Heidi. Jeg har læst dine ord, og de rører mig dybt. Jeg er sikker på, din mor følger med dig fra himmelen.

Knus fra Helle

Anmeld

24. marts 2010

bette

MariaE skriver:

ork, du pladrer bare ud med alt det du vil, vi er her for det samme:-)

Kan sige min bio far er alkoholiker og alle de ting jeg har af taker om ham....puha, de kunne gøre selv den bedste kondiløber forpustet.

Så naturligvis er du velkommen til at bruge os. OGSÅ IRL hvis du har brug for det:-)

tak søde det er jeg glad for..

tror bare det der fik det hele til at raple i aften..er nok fordi jeg lige har fået af vide at min bror er misbruger af hash. og rent faktisk har gjort det i 23 år nu. dvs lige siden jeg blev født.

viste godt han røg det... men viste ikke han var afhængig og gjorde et hver eneste dag..

det er bare alt for meget oveni alt det andet jeg går og tumler med. der er grænser for hvad jeg kan indholde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.