Drengenes værelse er færdigt - weehuuu - billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

Malene84

K&S skriver:

Tusind tak for hjælpen  nu er mit problem bare - jeg kan ikke finde wallsticker papir på Trendsales.dk - kan du huske hvordan, du fandt frem til det?

Håber du kan hjælpe mig, ikke engang en google-søgning kunne hjælpe - det plejer ellers at være svaret på alt

https://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=16577785&forum=415&status=&search=&road=view_userinfo

Det var hende jeg købte det hos

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

K&S

Malene84- skriver:

https://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=16577785&forum=415&status=&search=&road=view_userinfo

Det var hende jeg købte det hos

SUPER  Tusind tusind tak - jeg må kaste mig ud i det, så snart vi har fundet af, hvad den lille spirrevip er for en

Anmeld

25. marts 2010

FruEllingsen

Må lige spørge.

Den blå lampe der står i vinduskarmen er det en loft lampe eller væg lampe.

Den er super fed

Anmeld

26. marts 2010

Malene84

Drømmer skriver:

Må lige spørge.

Den blå lampe der står i vinduskarmen er det en loft lampe eller væg lampe.

Den er super fed

Det er en loftlampe, den er købt i ikea  jeg anede bare ikke hvordan man hænger sådan en op, derfor ligger den stadig i vinduet og glor. haha

Anmeld

26. marts 2010

Pige2009

Hvor er det fedt

Anmeld

3. april 2010

Tvilling

Hej Malene. Her som lovet. Resultatet af mit forsøg på at være kreativ, med wallstickers papir. Puha, det var svært... Og kræver stor tålmodighed. Men jeg er  glad for resulatet.

Det er kun foreløbig. Vi er ikke færdig endnu. Men er SÅ glad for denne jeg har fået lavet. Og ALLE de penge jeg har sparet ved selv at lave....

Kram Mette / Tvilling

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. april 2010

Malene84

Tvilling skriver:

Hej Malene. Her som lovet. Resultatet af mit forsøg på at være kreativ, med wallstickers papir. Puha, det var svært... Og kræver stor tålmodighed. Men jeg er  glad for resulatet.

Det er kun foreløbig. Vi er ikke færdig endnu. Men er SÅ glad for denne jeg har fået lavet. Og ALLE de penge jeg har sparet ved selv at lave....

Kram Mette / Tvilling

DU ER SÅ MEGAAAAAA SEJ SØDE  det er da blevet viiiiiildt flot, er glad for jeg kunne hjælpe dig, så du kunne spare penge!!!! Ja det kræver enorm tålmodighed, men hold da helt op - det er da det hele værd

Anmeld

3. april 2010

Tvilling

Takker . Nu skal jeg igang med at lave et futtog manden har set. Og han er jo helt tosset med tog. Så det må jeg gøre... . Jeg har jo også lige ca 9 uger endnu...

Anmeld

4. april 2010

Valle81

Malene84- skriver:

ENDELIG... er det normalt at man kan sidde derinde bare og kigge... totalt syret, kan få flere timer til at gå ved bare at sidde inde på værelset og drømme Lidt synd at jeg ikke kan få taget ét billede af hele værelset!!! Hmmm håber I kan danne et overblik

Enkelt og lækkert for alle pengene:0)

Lækre farver, og de der hæklede tæpper der hænger på sengene, øv dem er jeg godt nok lige lidt for meget misundelig på:0)

Knus

Christina

Anmeld

4. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Tvilling skriver:

Kram Mette / Tvilling

Ej hvor er det bare flot!!!

Og hvor er teksten bare super sød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.