Drengenes værelse er færdigt - weehuuu - billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

K&S

Malene84- skriver:

hehe... nej det er "bare" hjemmelavede wall sticker bogstaver!!!

Super! men så spørger jeg lige dumt, jeg er nemlig meget meget lidt kreativ - hvordan har du helt præcist lavet dem?

Jeg ville nemlig rigtig gerne prøve at kaste mig ud i et lidt kreativt projekt - jeg har jo masser af tid, når nu jeg bare er herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Diana...

Ihh hvor er det fint :) 

Anmeld

24. marts 2010

Winnie

Malene84- skriver:

ENDELIG... er det normalt at man kan sidde derinde bare og kigge... totalt syret, kan få flere timer til at gå ved bare at sidde inde på værelset og drømme Lidt synd at jeg ikke kan få taget ét billede af hele værelset!!! Hmmm håber I kan danne et overblik

wouw super flot  Kan rigtig godt lide at du har givet dem hver sin farve

Anmeld

24. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvor er det bare blevet flot  

Anmeld

24. marts 2010

Mira0911

Det er rigtig flot.... Godt lavet..

Anmeld

24. marts 2010

FruEllingsen

Virkelig flot børneværelse Synes det er så fint og enkelt. men man kan virkelig se at der er kræset for detaljerne

Anmeld

24. marts 2010

Malene84

K&S skriver:

Super! men så spørger jeg lige dumt, jeg er nemlig meget meget lidt kreativ - hvordan har du helt præcist lavet dem?

Jeg ville nemlig rigtig gerne prøve at kaste mig ud i et lidt kreativt projekt - jeg har jo masser af tid, når nu jeg bare er herhjemme

Du spørg da slet ikke dumt  - jeg har købt wall sticker papir på trendsales.dk - så har jeg printet navnene ud fra computeren og klippet en skabelon, derefter tegnet det på wall sticker papiret, og klippet dem ud  Lyder måske indviklet, men super, super, super nemt. og det har ialt kostet 10 kr pr navn

Anmeld

24. marts 2010

K&S

Malene84- skriver:

Du spørg da slet ikke dumt  - jeg har købt wall sticker papir på trendsales.dk - så har jeg printet navnene ud fra computeren og klippet en skabelon, derefter tegnet det på wall sticker papiret, og klippet dem ud  Lyder måske indviklet, men super, super, super nemt. og det har ialt kostet 10 kr pr navn

Tusind tak for hjælpen  nu er mit problem bare - jeg kan ikke finde wallsticker papir på Trendsales.dk - kan du huske hvordan, du fandt frem til det?

Håber du kan hjælpe mig, ikke engang en google-søgning kunne hjælpe - det plejer ellers at være svaret på alt

Anmeld

24. marts 2010

Malthesmoar

Malene84- skriver:

ENDELIG... er det normalt at man kan sidde derinde bare og kigge... totalt syret, kan få flere timer til at gå ved bare at sidde inde på værelset og drømme Lidt synd at jeg ikke kan få taget ét billede af hele værelset!!! Hmmm håber I kan danne et overblik

super fint

Anmeld

24. marts 2010

wamse

Hvor ser det bare godt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.