Drengenes værelse er færdigt - weehuuu - billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

lillemunk

Så flot det er .... helt vild med deres navne.
Rigtigt sødt børneværelse.
Jeg har kun stillet en tremmeseng op ved siden af min seng... og sat en børnelampe op... Pusle rummet har jeg været igang med i flere dage.... men ting tager tid.
værelset må vente..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Brams

Super fint og meget kreativt, det er to små heldige drenge der snart ser dagens lys

Anmeld

23. marts 2010

Ranarupta

Hvor er det bare fint!!

Anmeld

23. marts 2010

K&S

Det er bare SUPER FLOT

Har du selv malet bogstaverne i drengenes navne? Eller er det klistermærker?

Det er jo helt vildt sødt

Anmeld

23. marts 2010

ønskebørn74

Malene84- skriver:

ENDELIG... er det normalt at man kan sidde derinde bare og kigge... totalt syret, kan få flere timer til at gå ved bare at sidde inde på værelset og drømme Lidt synd at jeg ikke kan få taget ét billede af hele værelset!!! Hmmm håber I kan danne et overblik

Fantastisk dejligt værelse!!! Du har haft travlt!!!

Knus Lene

Anmeld

23. marts 2010

Monica85

Hvor er det bare et fedt værelse!!! Det må ha' taget MEGET lang tid at lave...

Anmeld

23. marts 2010

Bare mig..

Hold nu op hvor er det godt det værelse.. OG vildt godt tænkt, at de skulle have hver deres farve..

Og nej det er bestemt ikke unormalt, at man sidder derinde og kigger. Vi har lige lavet børneværelset også, og vi går konstant derind..  

Anmeld

23. marts 2010

Faith

Malene84- skriver:

ENDELIG... er det normalt at man kan sidde derinde bare og kigge... totalt syret, kan få flere timer til at gå ved bare at sidde inde på værelset og drømme Lidt synd at jeg ikke kan få taget ét billede af hele værelset!!! Hmmm håber I kan danne et overblik

Hvor er det bare et fint værelse!

Vi skal osse snart til at i gang. Ved ikke hvorfor vi trækker den sådan. Jeg vil hele tiden bare gerne liiiiiiiige lidt længere hen.

Hilsen Mia (19+4)

Anmeld

23. marts 2010

Malene84

K&S skriver:

Det er bare SUPER FLOT

Har du selv malet bogstaverne i drengenes navne? Eller er det klistermærker?

Det er jo helt vildt sødt

hehe... nej det er "bare" hjemmelavede wall sticker bogstaver!!!

Anmeld

23. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvor er det blevet super lækkert, søde!

Jeg kunne også bruge TIMER på at sidde inde på Lauras værelse og bare snuse indtryk og drømme!

Daniel kom tit derind og sagde "nå dér er du... kunne slet ikke finde dig" Men til sidst gik han automatisk derind når jeg var væk.. hæhæ! Jeg brugte det faktisk også hvis jeg var ked af noget (bl.a. i forbindelse med hele vendings problematikken, kejsersnit osv) og det virkede enormt beroligende at sidde derinde og vide at jeg inden længe kunne nyde min prinsesse derinde! Og du får bare dobbelt op på nydelse derinde

Håber I har det rigtig godt!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.