tøj bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2008

bette

hah do it!!!!!
synes det lyder som en pæn og ikke overdrevet kjole.. så skulle du satme have set min sviger familie.. gosh!!!
ja deres kjoler var dog ikke hvide.. men store flotte.. ja næsten mere i øjnfaldende end min brudekjole var.. synes jeg egentlig var noget fiiiis.

men en sommerkjole med gule blomster.. go for it... !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2008

ka li ja

jeg ville absolut ikke blive fornærmet. jeg ville være ligeglad om de kom i boksershorts, bare de kom.
men det er ligesom bare sådan at det gør man jo ikke. og hvis man er lidt øm over alle de traditioner, og alt skal være som dt skal. så kan man jo aldrig vide

men du må gerne komme til mit bryllup i den:D jeg skal sikkert ha turkis på!!!!!

Anmeld

27. maj 2008

Sille

ka li ja skriver:

jeg ville absolut ikke blive fornærmet. jeg ville være ligeglad om de kom i boksershorts, bare de kom.
men det er ligesom bare sådan at det gør man jo ikke. og hvis man er lidt øm over alle de traditioner, og alt skal være som dt skal. så kan man jo aldrig vide

men du må gerne komme til mit bryllup i den:D jeg skal sikkert ha turkis på!!!!!

Ihh kalaha.. skal jeg med til dit bryllup...;)
Må jeg ha turkis på...??:))

Anmeld

27. maj 2008

Nadi

Uh jeg ville ikke gøre det. Nu har jeg ikke læst alle svarene, så beklager hvis du allerede har fået dét her svar. Men hvis du vil være på den sikre side så spørg bruden.

Jeg har også prøblemer med det tøj jeg har udvalgt til et bryllup vi skal til her den 7. juni. Mit problem er at jeg ser gravid ud fra siden!!!! Men forfra er den så fin, synes jeg selv ;) Er simpelthen i vildrede med hvad jeg skal gøre! Så forstår godt dit dilemma :D

-Nadia

Anmeld

28. maj 2008

ka li ja

Sille skriver:

ka li ja skriver:

Ihh kalaha.. skal jeg med til dit bryllup...;)
Må jeg ha turkis på...??:))

alle må ha det på de lyster! der er alligevel ingen der blir mere spændende end mig

Anmeld

29. maj 2008

Loggidut

Anna-Rosa skriver:

Ja ja det er godt med jer;)

Hvis man møder op, som gæst, i æggeskalsfarvet taft skirt med matchende corsage, kunne det da godt være jeg ville løfte et øjenbryn, men fordi man møder op i en lys sommerkjole, kan jeg slet ikke se skulle være et problem. Hvorfor kan man ikke det? Er det noget man synes fordi "sådan er det bare", eller fordi man synes at en printet lys sommerkjole kan forveksles med en brudekjole?

I really dont get it? (?)

øhhh her vil jeg nu nok støtte dig fnis...

for hvis det bare er en simpel kjole...så kan det være underordnet.

det med sort...øhhh kan da egentlig godt se pointen i det...men da jeg var til bryllup sidst, havde jeg sort på...tænkte da ikke over det!

Anmeld

29. maj 2008

Anna-Rosa

Loggidut skriver:

Anna-Rosa skriver:

Ja ja det er godt med jer;)

Hvis man møder op, som gæst, i æggeskalsfarvet taft skirt med matchende corsage, kunne det da godt være jeg ville løfte et øjenbryn, men fordi man møder op i en lys sommerkjole, kan jeg slet ikke se skulle være et problem. Hvorfor kan man ikke det? Er det noget man synes fordi "sådan er det bare", eller fordi man synes at en printet lys sommerkjole kan forveksles med en brudekjole?

I really dont get it? (?)

øhhh her vil jeg nu nok støtte dig fnis...

for hvis det bare er en simpel kjole...så kan det være underordnet.

det med sort...øhhh kan da egentlig godt se pointen i det...men da jeg var til bryllup sidst, havde jeg sort på...tænkte da ikke over det!

GODT SLOGGI!!! -Jeg vidste at jeg kunne regne med dig:D

Anmeld

29. maj 2008

Loggidut

ja jeg er sgu i grunden lidt ala kalaha...jeg har sagt til folk at de bare skal komme i det tøj de føler sig godt tilpas i, og når de er trætte i fødderne, må de gerne trække af skoene...og sidder bukserne for stramt efter maden...ja så knap dem da op...

vil bare selv gerne have et bryllup hvor gæsterne hygger sig...for sådan mener jeg at jeg får den bedste dag

så på med dresset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.