tøj bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.448 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. maj 2008

Sille

Vi skal til et par bryllupper over sommeren.. og jeg har fundet en sommerkjol som er pæn nok til at ta på.. men den er hvid med gule og sandfarvede blomster.. kan man have det på nu hvor man ikke må have hvidt på??????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2008

Mie A

den er svær.... jeg ville nok vælge en anden farve, hvis jeg var i tvivl.

Anmeld

27. maj 2008

Anna-Rosa

Ja du må...

Det er lidt en latterlig ting, det der med, at man ikke må have sort eller hvidt på, til et bryllup...Ideen er jo, at man ikke overskygger bruden i påklædning, eller at man kan tage fejl af brud og gæster..Men altså ak! der er jo ingen, der tager helt hvid kjole på med slæb og hele molevitten. Desuden det der med sort...Det er bare noget fis! -Se alle mændende der næsten alle har sort på? Og er der noget mere klædeligt til fest end en flot sort sag? Det er jo ikke fordi man kommer i begravelses tøj bare fordi man kommer i sort...

Iøvrigt er jeg ved at +o( mig over de fester der har dresscode...(håber ikke at jeg her jokker nogle over tæerne, og ikke fordi jeg tror, at der er det til den fest du skal til) Normale hvide mennesker, inviterer folk de kender godt og holder af, og man burde vide og stole på, at ens gæster vil gøre alt, for at klæde sig pænt på til fest...Det behøver ikke påpeges...

Virkede dette som et surt opstød? he he det var det ikke:D

Anmeld

27. maj 2008

Siber

Altså jeg ville ikke tage hvidt på til et bryllup, men hvis du siger at der er bla. er gule blomster på, så går det da an. Er den meget hvid? ellers kan du måske have en gul cardigan på, som så ryger af når "musikken spiller" Jeg tror måske også det kommer an på, bruden osv.

håber du finder ud af det! Kan du ikke tage et billede af den?

Knus Siber, der snart skal være hvid brud!

Anmeld

27. maj 2008

ka li ja

der ville jeg nu også sige nej....
jeg ville stå og glo mærkeligt på hende med den hvide kjole.. og hviske!! ikke hvis det var en jeg kendte, men du kendr sikkert ikke alle;):D
nej det bestemmer du da fuldstændig selv søde, men jeg havde ikke gjort det:D

Anmeld

27. maj 2008

Astrid P

Jeg ville sgi' nok også lade være...

Anmeld

27. maj 2008

Rasmine

Altså, til det bryllup vi lige har været til, var der en som havde en hvid kjole på, godt nok med sorte blomster. Den var lidt mystisk.

Valgte også selv hvid fra, men derfor er det jo ikke sikkert du skal ggøre det.
Spørg evt. brudeparret hvad dresscoden er?

Anmeld

27. maj 2008

Anna-Rosa

Ja ja det er godt med jer;)

Hvis man møder op, som gæst, i æggeskalsfarvet taft skirt med matchende corsage, kunne det da godt være jeg ville løfte et øjenbryn, men fordi man møder op i en lys sommerkjole, kan jeg slet ikke se skulle være et problem. Hvorfor kan man ikke det? Er det noget man synes fordi "sådan er det bare", eller fordi man synes at en printet lys sommerkjole kan forveksles med en brudekjole?

I really dont get it? (?)

Anmeld

27. maj 2008

Louise mortil4

Hmm jeg ville ikke gøre det, af respekt for bruden.

Knus Louise

Anmeld

27. maj 2008

Anna-Rosa

Men ville I selv blive fornærmede over een af jeres veninder, søstre what ever, havde en lys sommerkjole på? Det kunne jeg virkelig ikke gå op i....Min brudekjole blev da ikke mindre smuk fordi der var nogle der havde lyse kjoler på....Come on bridezillas;):P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.