Ide til en gave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2008

Hyner

Heiiii Søde....
Lænnge siden hva????
Mega tillykke med dagen, 8 år!!! Puha hva sikke en milepæl....:P
Så er det jo mega spændende om der kom en lille ring snigende, jeg krydser da ihvert fald fingre og tær:))
Men hvad du skal give ham er jeg nu også lidt lost.... Dog ville jeg have foreslået gavekort til en tusch men den var jo kommet på banen... Er der ikke noget som han har snakket om i lang tid, også selvom det er en lille (måske lidt latterlig) ting som du ved han bare vil blive monster glad for... Et stykke værktøj, noget til bilen eller sådan i den duer... Ved godt det ikke er super romance men de elsker jo det skidt, mere en alt det love-shit som vi tøser bliver bløde i knæene over.

Krams Henriette -der absolut synes vi snart skal mødes8D8D8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2008

Millebasse

Hmm,nu har jeg købt en halskæde til ham,håber at han kan lide den....(?)

Ville have givet ham et gavekort til en tatoo,men vi har ikke lige nogen som laver det i nærheden af hvor vi bor,desværre... :@

Men han kigger på ringe nu,har jeg lige hørt fra en pålidelig kilde (L)

HYNER: Jeg skriver en sms senere.. (H)

Anmeld

27. maj 2008

Anna-Rosa

Millebasse skriver:

Hmm,nu har jeg købt en halskæde til ham,håber at han kan lide den....(?)

Ville have givet ham et gavekort til en tatoo,men vi har ikke lige nogen som laver det i nærheden af hvor vi bor,desværre... :@

Men han kigger på ringe nu,har jeg lige hørt fra en pålidelig kilde (L)

HYNER: Jeg skriver en sms senere.. (H)

UHHHH...Det glæder jeg mig godt nok til at læse mere om imorgen tidlig...8D

Anmeld

27. maj 2008

Helle30

Ihhh, det er da slet ikke til at holde ud. Hvor ligger den restaurant - jeg er netop blevet paparazzifotograf:D(C)

- Helle

Anmeld

27. maj 2008

Millebasse

Helle30 skriver:

Ihhh, det er da slet ikke til at holde ud. Hvor ligger den restaurant - jeg er netop blevet paparazzifotograf:D(C)

- Helle

He he,ja det kunne du godt lide at vide ;)

Ej,den ligger i Haderslev og hedder Damende,det smukkeste sted med den skønneste udsigt (L)

Anmeld

27. maj 2008

birgittemarie

Neeej, hvor spændende!!! (L) Held og lykke med aftenen, som jeg glæder mig meget til at læse mere om!

Også tillykke til dig Helle, håber, du finder på noget at give husbonden (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

27. maj 2008

Helle30

Jotak Birgitte. Der var nu ikke mange arrangementer at vælge mellem på Kultunaut - heller ikke selvom jeg medtog naturoplevelser og undervisning:'(. Derfor får han en Armani, eu de t... Den er rigtig god, men jeg var nu ked af, at jeg ikke kunne finde en ordentlig koncert, musical, stand up eller andet. - Helle, der er så super spændt på at høre, hvordan aftenen er gået for Camilla - og som burde være i køkkenet og tilberede bryllupsdagsmenu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.