Ide til en gave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. maj 2008

Millebasse

HJÆLP!!

Kæresten og jeg har idag været sammen i 8 år og vi skal ud på en romantisk middag (L) Han har sørget for at bestille bor på en restaurant jeg igår ikke viste hvor var,men har nu fundet ud af at det lige var den restaurant jeg aller helst ville på! Den er så romantisk og ligger lige ud til vandet (L)

Men ville gerne give ham et eller andet..... Men hvad??? Nogle gode ideer??

Håber lidt på at manden er i det romantiske hjørne og at jeg kommer hjem med noget glimtende på en hvis finger!!

Camilla - som har cyklet Basse i dagpleje idag,så er HELT færdig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2008

ka li ja

haha hvor er jeg romantisk anlagt!! det eneste der lige poppede op var et UR... eller en omgang lagen gymna! med frækt undertøj;)
rigtig god fornøjelse. og tillykke

Anmeld

27. maj 2008

Sille

Tillykke med dagen... og håber det bedste for jeres aften. Synes altid at de mænd der er svære at give gaver.. det helt umuligt at finde noget der ikke koster en million.. har desværre intet forslag.. ville bare sige tillykke..:)

Anmeld

27. maj 2008

Millebasse

ka li ja skriver:

haha hvor er jeg romantisk anlagt!! det eneste der lige poppede op var et UR... eller en omgang lagen gymna! med frækt undertøj;)
rigtig god fornøjelse. og tillykke

Hmm, han fik et nyt ur til jul..

Tja,lagengym... Det er jo først onsdag imorgen... Eller skulle man ændre lidt på det.. :P

Anmeld

27. maj 2008

Astrid P

Hej Camilla.
Jeg ville også foreslå et ur, det kan være en rigtig romantisk gave som symbol på den tid I har haft sammen indtil nu og den tid der kommer som I naturligvis også skal nyde sammen. Ellers synes jeg det er fedt at give oplevelser - en fed koncert, en teaterforestilling han gerne vil se, et weekendophold eller noget i den stil. Eller hvad med en lækker pung/kreditkortholder, det kunne måske også være en ide? Eller et gavekort til en Tattoo hvis han er til den slags?
KH Astrid

Anmeld

27. maj 2008

Millebasse

Astrid P skriver:

Hej Camilla.
Jeg ville også foreslå et ur, det kan være en rigtig romantisk gave som symbol på den tid I har haft sammen indtil nu og den tid der kommer som I naturligvis også skal nyde sammen. Ellers synes jeg det er fedt at give oplevelser - en fed koncert, en teaterforestilling han gerne vil se, et weekendophold eller noget i den stil. Eller hvad med en lækker pung/kreditkortholder, det kunne måske også være en ide? Eller et gavekort til en Tattoo hvis han er til den slags?
KH Astrid

Vi skal faktisk se Ørkenens Sønner om 14 dage,nogle billetter jeg gav ham til jul.. og weekendopholdet venter vi bare på at få bestilt..

Men det med tatooen var ikke så dum en ide.. Han har snakket om det i LANG tid,men aldrig rigtig fået gjort noget ved det..

Anmeld

27. maj 2008

Loggidut

Millebasse skriver:

HJÆLP!!

Kæresten og jeg har idag været sammen i 8 år og vi skal ud på en romantisk middag (L) Han har sørget for at bestille bor på en restaurant jeg igår ikke viste hvor var,men har nu fundet ud af at det lige var den restaurant jeg aller helst ville på! Den er så romantisk og ligger lige ud til vandet (L)

Men ville gerne give ham et eller andet..... Men hvad??? Nogle gode ideer??

Håber lidt på at manden er i det romantiske hjørne og at jeg kommer hjem med noget glimtende på en hvis finger!!

Camilla - som har cyklet Basse i dagpleje idag,så er HELT færdig!!

ingen ideer...men du kommer da hjem med ringen! skal vi vædde...når han gør så meget ud af det...så tror jeg på der sker noget spændene...jeg holder vejret og krydser fingre!

Anmeld

27. maj 2008

Helle30

Hvor er det morsomt. Min mand og jeg har to års bryllupsdag i dag, og jeg spekulerer også som en gal på, hvad jeg skal give ham. En lille ting skulle de jo næsten fortjene de kære mænd.
Jeg tror, jeg vil undersøge den idé med oplevelsen.
Jeg aner ikke, hvad prislejet er for en tato, men hvis din kæreste ønsker sig sådan én, så synes jeg, du skal gå efter den.
Måske vil han ikke lige vælge hjertet med det sorte bånd og påskriften "Camilla", men tatoen vil jo ihvertfald være et minde om jeres 8 års dag.
Stort tillykke til jer Camilla. Ihh, hvor er det spændende, hvordan aftenen forløber - behøver ikke alle detaljer:P

- Helle - nu i det romantiske hjørne(L)

Anmeld

27. maj 2008

Tynen

Nej, vi behøver ingen detaljer - Dem sørger Kalaha for at videregive ;)

Tillykke med dagen (L)
Glæder mig til at høre hvad han har opstøvet til dig! :)

Er desværre fuldstændig ideforladt mht. gaven - Ville bare lige ønske tillykke.

Anmeld

27. maj 2008

bette

tillykke med den dagen!!!!
håber i får en uforglemmelig aften... og at der sidder en glimtende ting på din finger når du kommer hjem igen.,!!!8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.