Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: Mmmeeen... Det virker også lidt sært med vingummier der er vitaminer...
Mmmeeen... Det virker også lidt sært med vingummier der er vitaminer...
Enig enig.... Kunne heller aldrig finde på at købe dem til min datter. Men nu æder hun også vitaminpiller som var det slik
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Milla-Victoria's mor skriver: Enig enig.... Kunne heller aldrig finde på at købe dem til min datter. Men nu æder hun også vitaminpiller som var det slik
Det gjorde jeg også da jeg var barn hehe.. VI fik de der trekantede i børnehaven. De smagte KANON syntes jeg hehe.
Men Idun vil IKKE have dem
Og jeg ved også godt at hun spiser RET sundt. Hun spiser bare ikke så meget.. Mmm. Så det er bare mere derfor.
Zafir skriver: Det gjorde jeg også da jeg var barn hehe.. VI fik de der trekantede i børnehaven. De smagte KANON syntes jeg hehe. Men Idun vil IKKE have dem Og jeg ved også godt at hun spiser RET sundt. Hun spiser bare ikke så meget.. Mmm. Så det er bare mere derfor.
Hahahahah..... "De trekantede", det sige mig godt nok intet!! Men Jeg kan godt huske hvordan vitaminpillerne smagte dengang Har sommetider lyst til at snuppe en af Milla-Victoria's bare for at se om de smager lige så godt. De må absolut være bedre end dem vi voksne spiser
Egentligt lidt sjovt at i fik vitaminpiller i børnehaven
Forresten, jeg bliver så glad når jeg ser din status. I fortjener så meget det lille mirakel du bærer rundt på
Knus
Milla-Victoria's mor skriver: Hahahahah..... "De trekantede", det sige mig godt nok intet!! Men Jeg kan godt huske hvordan vitaminpillerne smagte dengang Har sommetider lyst til at snuppe en af Milla-Victoria's bare for at se om de smager lige så godt. De må absolut være bedre end dem vi voksne spiser Egentligt lidt sjovt at i fik vitaminpiller i børnehaven Forresten, jeg bliver så glad når jeg ser din status. I fortjener så meget det lille mirakel du bærer rundt på Knus
Hehe... Altså - nu ka jeg ikke huske, om du er så meget yndre end mig, men de fleste 'på min alder' fik de trekantede vitaminpiller - Og ja, måske faktisk lidt underligt, vi fik vitaminer i børnehaven. Hmmm.. Måske var det fordi det var sådan en biodynamisk børnehave med vegetarmad og lilla bleer om hovedet? hehe..
Også desværre derfor min oplevelse af vegetarmad er HELT ødelagt. Jeg får kvalme af at lugte til vegetarmad der bliver tilberedt. Linser og bønner og krydderierne osv... æv. Men altså - vi ELSKEDE vores madpakke-dage, selvom vores madpakker blev censuret, hvis vi havde pølse eller lignene med
Og tak i øvrigt. Er også mega glad Mavsen vokser godtnok også en del. Skal lige forbi Bilka idag, fordi de har gravid-leggings til 99 kr
Zafir skriver: Hehe... Altså - nu ka jeg ikke huske, om du er så meget yndre end mig, men de fleste 'på min alder' fik de trekantede vitaminpiller - Og ja, måske faktisk lidt underligt, vi fik vitaminer i børnehaven. Hmmm.. Måske var det fordi det var sådan en biodynamisk børnehave med vegetarmad og lilla bleer om hovedet? hehe.. Også desværre derfor min oplevelse af vegetarmad er HELT ødelagt. Jeg får kvalme af at lugte til vegetarmad der bliver tilberedt. Linser og bønner og krydderierne osv... æv. Men altså - vi ELSKEDE vores madpakke-dage, selvom vores madpakker blev censuret, hvis vi havde pølse eller lignene med Og tak i øvrigt. Er også mega glad Mavsen vokser godtnok også en del. Skal lige forbi Bilka idag, fordi de har gravid-leggings til 99 kr
Heh.... Så meget yngre tror jeg nu heller ikke jeg er (25). men kan desværre ikke huske de trekantede
Hmmm..... Det lyder da lidt som en kult-børnehave Ville nu gerne se sådan en
Stod de godt nok og tjekkede jeres madpakker??
Åhh hvor skønt Er planen endnu en hjemmefødsel??
Milla-Victoria's mor skriver: Heh.... Så meget yngre tror jeg nu heller ikke jeg er (25). men kan desværre ikke huske de trekantede Hmmm..... Det lyder da lidt som en kult-børnehave Ville nu gerne se sådan en Stod de godt nok og tjekkede jeres madpakker?? Åhh hvor skønt Er planen endnu en hjemmefødsel??
Så er du jo alligevel 6 år yngre end mig, vil skyde på at de sluttede med de der vitaminpiller, inden du kom i børnehave. Eller også var det sådan nogen kommunale vitaminpiller og udleveringsordningen sluttede inden du kom i børnehave??...
Og JAJAJA helt sikkert, planen er stadig hjemmefødsel Med mindre der sker noget, så det ville være farligt at føde hjemme, ville jeg aldrig vælge hospitalsfødsel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128