Vitamin piller til børn der IKKE er tyggepiller...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

L-Mortil3

Må man ikke gerne sluge tyggepillerne?

Ligesom med tyggekalk til voksne, dem må man gerne sluge...

Tænker der vel ikke er den store forskel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
bondepigen skriver:

Nej, men det jeg tænkte, var at hun vel bare kan sluge den pille hun plejer at skulle tygge på???

Det har vi også prøvet, men hun flipper helt udover smagen, når hun bare får den i munden og den er jo lavet til at blive opløst i munden, så den begynder strax at blive opløst

Anmeld

22. marts 2010

pipsen

Vi bryger Solar Ray Spektro, en af de bedre af slagsen, og de skal bare sluges. Vi købte dem på sundebørn.dk

Anmeld

22. marts 2010

Bondepigen

Zafir skriver:

Det har vi også prøvet, men hun flipper helt udover smagen, når hun bare får den i munden og den er jo lavet til at blive opløst i munden, så den begynder strax at blive opløst

Ja ok, det kan jeg godt se...

Mon ikke lægen kender nogen som hun må tage.... Jeg ville i hvert fald altid lige tale med lægen inden jeg giver noget...

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

pipsen skriver:

Vi bryger Solar Ray Spektro, en af de bedre af slagsen, og de skal bare sluges. Vi købte dem på sundebørn.dk

Tak det vil jeg prøve

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

bondepigen skriver:

Ja ok, det kan jeg godt se...

Mon ikke lægen kender nogen som hun må tage.... Jeg ville i hvert fald altid lige tale med lægen inden jeg giver noget...

Jeg har faktisk aldrig overvejet at snakke med lægen vedr. vitamin piller... Mmm.

Anmeld

22. marts 2010

Bondepigen

Zafir skriver:

Jeg har faktisk aldrig overvejet at snakke med lægen vedr. vitamin piller... Mmm.

Nej, det har jeg nu heller aldrig gjort, men hvis det er piller til voksne, så ville jeg nu lige høre ad, for der er jo mere i af noget af det...

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

bondepigen skriver:

Nej, det har jeg nu heller aldrig gjort, men hvis det er piller til voksne, så ville jeg nu lige høre ad, for der er jo mere i af noget af det...

Nååååja!! Helt sikkert. - også derfor jeg gerne ville finde nogen til børn

Anmeld

22. marts 2010

Mutti2

Zafir skriver:

Jeg kunne forestille mig at de smager lige så skidt som tygge pillerne...?

Hmmm Jae muligvis!!

Men så alligevel, jeg kunne forestille mig at man har valgt at lave dem som vingummi fordi at mange børn ikke kan lide smagen, og derfor har forsøgt at "gemme" den i dem!!

Men ved det som sagt ikke

Knus

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

Milla-Victoria's mor skriver:

Hmmm Jae muligvis!!

Men så alligevel, jeg kunne forestille mig at man har valgt at lave dem som vingummi fordi at mange børn ikke kan lide smagen, og derfor har forsøgt at "gemme" den i dem!!

Men ved det som sagt ikke

Knus

Mmmeeen... Det virker også lidt sært med vingummier der er vitaminer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.