Vitamin piller til børn der IKKE er tyggepiller...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.495 visninger
25 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Idun kan godt finde ud af at sluge piller og jeg vil faktisk gerne have at hun spiser vitaminpiller. Men hun VIL bare ikke æde de der tyggetabeletter. Hvilket jeg faktisk godt forstår. For de smager virkelig dårligt!!!..

Er der nogen der har nogen forslag? Ellers så er der jo kun de piller fra over 11 år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Ox.

Zafir skriver:

Idun kan godt finde ud af at sluge piller og jeg vil faktisk gerne have at hun spiser vitaminpiller. Men hun VIL bare ikke æde de der tyggetabeletter. Hvilket jeg faktisk godt forstår. For de smager virkelig dårligt!!!..

Er der nogen der har nogen forslag? Ellers så er der jo kun de piller fra over 11 år..

Man kan også få det flydende til børn, der er lidt forskelligt herinde

http://www.ren-velvaereshop.dk/til-baby-og-boern-417/vitaminer-til-boern-434/mycelized-boerne-multi-vitamin-flydende-30ml-1825.html?gclid=CJffv4P9y6ACFc8s3godUlRFzg

Og ja, who can blame her, kan sagtens huske alle de skrækkelige år med vitaminpillerne der bare skulle tygges og ned hehe

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

Sussie&Lilje skriver:

Man kan også få det flydende til børn, der er lidt forskelligt herinde

http://www.ren-velvaereshop.dk/til-baby-og-boern-417/vitaminer-til-boern-434/mycelized-boerne-multi-vitamin-flydende-30ml-1825.html?gclid=CJffv4P9y6ACFc8s3godUlRFzg

Og ja, who can blame her, kan sagtens huske alle de skrækkelige år med vitaminpillerne der bare skulle tygges og ned hehe

Uha nej. Ikke flydende... Så ville hun ALDRIG NOGENSINDE æde det... HAHA...

nej sådan nogen ligesom til voksne. Altså sådan nogen piller man bare skal sluge. Alm piller

Anmeld

22. marts 2010

Ox.

haha nej okay

Læste mig lige frem til at Livol Multi som kan fåes de fleste steder, godt må gives til børn ..

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

Sussie&Lilje skriver:

haha nej okay

Læste mig lige frem til at Livol Multi som kan fåes de fleste steder, godt må gives til børn ..

OKay Fedt Så vil jeg da prøve det

Anmeld

22. marts 2010

Mutti2

Jeg har læst et sted at man kan købe nogle vingummier med  de "nødvendige" vitaminer i!!

Men ved ikke hvad de hedder!!

Knus

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg har læst et sted at man kan købe nogle vingummier med  de "nødvendige" vitaminer i!!

Men ved ikke hvad de hedder!!

Knus

Jeg kunne forestille mig at de smager lige så skidt som tygge pillerne...?

Anmeld

22. marts 2010

Bondepigen

Zafir skriver:

OKay Fedt Så vil jeg da prøve det

Hvis hun skal sluge en voksenpille som er lige så stor som tyggepillerne, så kan hun vel ligeså godt bare sluge sin tyggepille???

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

bondepigen skriver:

Hvis hun skal sluge en voksenpille som er lige så stor som tyggepillerne, så kan hun vel ligeså godt bare sluge sin tyggepille???

Det er  bare fordi der står fra 11 år på dem... Så ved jeg ikek om man må?

Anmeld

22. marts 2010

Bondepigen

Zafir skriver:

Det er  bare fordi der står fra 11 år på dem... Så ved jeg ikek om man må?

Nej, men det jeg tænkte, var at hun vel bare kan sluge den pille hun plejer at skulle tygge på???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.