For sjov. Ny leg - Gæt et sted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tjuhl skriver:

det er nu faktisk en ganske u-romantisk og tragisk historie i virkeligheden. men min mor solgte den også i bedste romeo og julie stil til mig da jeg var barn

En tragisk, men fantastisk fortælling når man er barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

det er nu faktisk en ganske u-romantisk og tragisk historie i virkeligheden. men min mor solgte den også i bedste romeo og julie stil til mig da jeg var barn

MEGET tragisk.... men ja, det har nok lidt at gøre med den måde historien bliver fortalt

Anmeld

21. marts 2010

noname skriver:

Kan i gætte hvor dette er henne?

Hint 1: Jylland (den er nok lidt svær)

Aner ik hvor det er....

Anmeld

21. marts 2010

oo

Alexis skriver:

En tragisk, men fantastisk fortælling når man er barn

ja når man er barn, men ikke hvis man læser den historisk korrekte fortælling, så er den faktisk mest af alt forfærdelig

Anmeld

21. marts 2010

LRJ

Frederic's moar skriver:

Det første år vi ikke tager med.

Min svigerinde er en kopikat og skal helst være med i alt jeg også er... Så hun meldte sig også ind i motorbabes.dk, men aner intet om biler. Så hun har altid manden med...

ej hvor træls med sådan en der altid skal det samme som en selv

Anmeld

21. marts 2010

Tjuhl skriver:

ja når man er barn, men ikke hvis man læser den historisk korrekte fortælling, så er den faktisk mest af alt forfærdelig

Ja helt enig

Anmeld

21. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Lone H. skriver:

ej hvor træls med sådan en der altid skal det samme som en selv

hun er bare anderledes, meget...

1. manden sagde de ikke skulle have børn inden de blev gift, hun smider pillen og drikker ham fuld. (da hun fandt ud af vi vented os)

2. sagde i sjov at jeg ville ønske frederic var flaskebarn, da det helt klart ville være nemmere (ammehjerne) Hun valgte så amningen fra da det var for bøvlet og hun havde endda så meget mælk at hun måtte smide det væk.

3. hvis jeg eks vis skriver på fb; nu sover frederic lunt og godt ude i hans barnevogn. At han nu har sovet i 2½ time og når han vågner skal hygge. Kommer der 5 min efter fra hende; Jonathan sover bare så godt i hans barnevogn og når han vågner skal vi rigtig hygge.

Når frederic får noget skal deres også have det...

kunne blive ved...

- Hvor er dette taget?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. marts 2010

Kan i gætte?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. marts 2010

Frederic's moar skriver:

hun er bare anderledes, meget...

1. manden sagde de ikke skulle have børn inden de blev gift, hun smider pillen og drikker ham fuld. (da hun fandt ud af vi vented os)

2. sagde i sjov at jeg ville ønske frederic var flaskebarn, da det helt klart ville være nemmere (ammehjerne) Hun valgte så amningen fra da det var for bøvlet og hun havde endda så meget mælk at hun måtte smide det væk.

3. hvis jeg eks vis skriver på fb; nu sover frederic lunt og godt ude i hans barnevogn. At han nu har sovet i 2½ time og når han vågner skal hygge. Kommer der 5 min efter fra hende; Jonathan sover bare så godt i hans barnevogn og når han vågner skal vi rigtig hygge.

Når frederic får noget skal deres også have det...

kunne blive ved...

- Hvor er dette taget?

Nej et charmerende billede. Aner ikke hvor det er, men et eller andet sted i Jylland, eller?

Anmeld

21. marts 2010

helora

Alexis skriver:

Kan i gætte?

Folk der gider bo i telt midt i oversvømmelse - det kan næsten kun være fra Roskilde Festival

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.