Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BlyViol skriver: Videbæk ligger i midtjylland
Videbæk ligger i midtjylland
er relativt sikker på der også ligger en videbæk på sjælland....Søren "krakede" den igår nemlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tjuhl skriver: niksen biksen...Videbæk ligger på sjælland
niksen biksen...Videbæk ligger på sjælland
Sludder og vrøvl, Trine. Videbæk ligger her i Vestjylland, jeg bor 6-7 km fra Videbæk og arbejder faktisk der (altså i Videbæk)... hehe
kitty skriver: Hvor er det her? Sjov leg!
Hvor er det her? Sjov leg!
Skagen!
Hvor er dette her henne?
Hvis i ikke kan gætte det har jeg flere billeder så det kan blive nemmere og nemmere
DK skriver: Hvor er dette her henne? Hvis i ikke kan gætte det har jeg flere billeder så det kan blive nemmere og nemmere
Jeg tror det er iskiosken ved Hammershus Og ja, det var vippefyret ved Skagen. (Hedder det ikke sådan?)
MetteT skriver: Egentlig lidt pinligt... Er selv fra Jordrup.. Så burde ha vist bedre..
Egentlig lidt pinligt... Er selv fra Jordrup..
Så burde ha vist bedre..
Griner... Det er da helt ok...
FrkT skriver: Sludder og vrøvl, Trine. Videbæk ligger her i Vestjylland, jeg bor 6-7 km fra Videbæk og arbejder faktisk der (altså i Videbæk)... hehe
Hihi, der ligger vist flere byer som hedder Videbæk her i landet
kitty skriver: Jeg tror det er iskiosken ved Hammershus Og ja, det var vippefyret ved Skagen. (Hedder det ikke sådan?)
Jep- Du har ret... Gad vide hvorfor man ikke måtte trække sin cykel..??
DK skriver: Jep- Du har ret... Gad vide hvorfor man ikke måtte trække sin cykel..??
Hold da op! Det var godt gættet! Jeg var der i 2000, men kunne se det med det samme Sjovt!
Og ja, hvorfor må man dog ikke trække sin cykel? Meget mærkeligt!!
Er der så nogen der ved hvor dette er henne??
1. hint: det er i Jylland
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128