For sjov. Ny leg - Gæt et sted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

TbCp

helora skriver:

Jeg ved de døde på Tåsinge, så dette er mit gæt

Jep! Den var for nem

Med mindre LIGE DER hvor gravene ligger også kan nævnes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

TbCp

Metchen skriver:

Det er på Landet kirkegård. HAr selv været der, da jeg som lille slugte historien om Elvira Madigan og Sixten Sparre.

Ja

Jeg slugte også historien da jeg var yngre.... havde billeder hængende af de to på mit værelse

Så selvfølgelig skulle vi derned og kigge

Anmeld

21. marts 2010

helora

TbCp skriver:

Jep! Den var for nem

Med mindre LIGE DER hvor gravene ligger også kan nævnes

Så langt rækker mine geografiske evner ikke (medmindre jeg selvfølgelig lige googler det), men gider ikke snyde  . Tror nu jeg har set deres grav en gang for mange år siden.

Anmeld

21. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Lone H. skriver:

Okay Jeg er/var Eventgirl for vmax og Teamman så derfor har jeg haft gratis billeder derud til siden 2008, og til Fast and furious messen får jeg dem os da jeg os har været eventgirl dertil siden 08 Og sys os messen er meget mere bil end DHB/DFB - det er stort set kun druk det går ud på kommer ikk til nogle af tingene i år

Det samme har vi via motorbabes.dk...

Vi var til messe i hallerne og havde frederic med. Vi var i ret stille hal, så han sov til middag osv.

Vi var i vandel da vi vented frederic og havde også slæbt campingvogn med... Men det gider vi godt nok ikke mere.

Anmeld

21. marts 2010

LRJ

Frederic's moar skriver:

Det samme har vi via motorbabes.dk...

Vi var til messe i hallerne og havde frederic med. Vi var i ret stille hal, så han sov til middag osv.

Vi var i vandel da vi vented frederic og havde også slæbt campingvogn med... Men det gider vi godt nok ikke mere.

Ja okay Altså messen er jo den 23-25 april og har termin den 13 april så derfor kan vi ikk komme derud i år og DHB kommer vi hvertfald heller ikk til i år, Vil ikk byde mit barn alle de fulde mennesker og alt det larm før hun er meget meget ældre

Anmeld

21. marts 2010

TbCp

helora skriver:

Så langt rækker mine geografiske evner ikke (medmindre jeg selvfølgelig lige googler det), men gider ikke snyde  . Tror nu jeg har set deres grav en gang for mange år siden.

Metchen vidste det

Anmeld

21. marts 2010

MetteT

noname skriver:

Kan i gætte hvor dette er henne?

Hint 1: Jylland (den er nok lidt svær)

Ej.. Der har jeg været med skolen engang.. Men hvor fa'en er det lige det er.. Hmm... Hedder han robert jacobsen eller noget i den stil ham kunstneren??

Anmeld

21. marts 2010

MetteT

MetteT skriver:

Ej.. Der har jeg været med skolen engang.. Men hvor fa'en er det lige det er.. Hmm... Hedder han robert jacobsen eller noget i den stil ham kunstneren??

Tørskind grusgrav i Vejle...

Anmeld

21. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Lone H. skriver:

Ja okay Altså messen er jo den 23-25 april og har termin den 13 april så derfor kan vi ikk komme derud i år og DHB kommer vi hvertfald heller ikk til i år, Vil ikk byde mit barn alle de fulde mennesker og alt det larm før hun er meget meget ældre

Det første år vi ikke tager med.

Min svigerinde er en kopikat og skal helst være med i alt jeg også er... Så hun meldte sig også ind i motorbabes.dk, men aner intet om biler. Så hun har altid manden med...

Anmeld

21. marts 2010

oo

TbCp skriver:

Ja

Jeg slugte også historien da jeg var yngre.... havde billeder hængende af de to på mit værelse

Så selvfølgelig skulle vi derned og kigge

det er nu faktisk en ganske u-romantisk og tragisk historie i virkeligheden. men min mor solgte den også i bedste romeo og julie stil til mig da jeg var barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.