For sjov. Ny leg - Gæt et sted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

oo

ct skriver:

Jeg gætter på, at det er "træskohuset" i nordjylland???   haha

jaaa! det er rigtigt men hvad hedder byen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

oo

Lone H. skriver:

der ligger os en videbæk ved herning i jylland ville bare li fortælle det, aner ikk hvor det er henne det billede

nåh allright så men det her er meget længere nordpå end Herning!

Anmeld

21. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hmmm... jeg kan heller ik gætte det bum bum bum...

Anmeld

21. marts 2010

CamillaT89

Tjuhl skriver:

jaaa! det er rigtigt men hvad hedder byen?

Øv, jeg troede lige jeg kunne snyde mig let og elegant igennem. Den gik vist ikke

Anmeld

21. marts 2010

oo

man kan godt google det skriv træskohuset og så gå til side 2 af google søgninger, overst er der et link med et clue...eller svaret

Anmeld

21. marts 2010

LRJ

Tjuhl skriver:

nåh allright så men det her er meget længere nordpå end Herning!

Fandt det på google det er i Klim ? aner bare stadig ikk hvor det er

Anmeld

21. marts 2010

oo

Lone H. skriver:

Fandt det på google det er i Klim ? aner bare stadig ikk hvor det er

JAAAA! det er Klim i nord-nordjylland...vi var på vej til Vesterhavet i stormvejr og så spottede jeg det her underlige hus

så må vi se om dit billede bliver lettere at gætte

Anmeld

21. marts 2010

LRJ

Tjuhl skriver:

JAAAA! det er Klim i nord-nordjylland...vi var på vej til Vesterhavet i stormvejr og så spottede jeg det her underlige hus

så må vi se om dit billede bliver lettere at gætte

Hehe ville os have taget et billede hvis vi var kommet forbi det har ikk nogle billeder der viser så godt, men har et billede af noget ligeså underligt som de dekorede træerne med der hvor vi var på ø-ferie henne sidste år, skal jeg ligge det ind og skrive hvilket farvand det ligger i så ?  

Anmeld

21. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Lone H. skriver:

Hehe ville os have taget et billede hvis vi var kommet forbi det har ikk nogle billeder der viser så godt, men har et billede af noget ligeså underligt som de dekorede træerne med der hvor vi var på ø-ferie henne sidste år, skal jeg ligge det ind og skrive hvilket farvand det ligger i så ?  

Ja gør det. Hints er tilladt.

Anmeld

21. marts 2010

oo

Lone H. skriver:

ja læg det endelig ind. jeg ved ikke om du skal give oplysninger...jeg gjorde det bare fordi mit var så specielt, tænkte jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.