Hvor tit skifter i de smås sengetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2008

Muffinmus

Tja, høm..vi er sgu heller ikke for snu til at få det gjort HVER uge...nok snarre hver 14 dag.Men ja, man burde dælme tage sig sammen og skifte både sit og ungens hver uge.....tiden løber bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2008

Ny mor

Når det er beskidt :)) Om der så går 2 dage eller 3 uger er forskelligt....

Anmeld

27. maj 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f] Det er da så HYGGELIGT! Man bliver i hvert fald ikke i tvivl om, at man har ramt den rigtige seng om natten. Det er vel også mest et problem, hvis man har anlæg for allergi i familien, er det ikke?[/citat] Nemli! Jeg tager klammisprisen - jeg [k]aner[/k] ikke engang hvornår jeg sidst har skiftet på Maltes dyne.. men for et par dage siden lagde jeg i det mindste mærke til at det var ved at trænge (+o() Men derfra og så til at få det gjort... :$ lad mig citere den kære Susan: [citat]men for helved.. der er kun 24 timer i et døgn[/citat] Marie - der nyder BM's dejlige musik(L)

Anmeld

27. maj 2008

Mor-jannie

her skifter vi ALT sengetøj hver mandag og dynerene kommer ud hver dag og ly
luftes.

Anmeld

27. maj 2008

Lene76

Da jeg og min datter Mille har allergi.... skiftes det mindst hver 14 dag her..... ;) men må indrømme at jeg får ik støvsuget hverdag som jeg "plejer" efter Viktor er født, men det kommer nok når jeg begynder at arbejde igen, nå alle de unger kommer og sviner i mit hjem hehe

Jeg "Plejer" at vaske det sengetøj mine dp-børn har på deres dyne, hmmm ca hver 3 uge og når der så er helligdage el ferie får de deres dyne med hjem også kan de jo evt vaske den. Vasker forresten osse hvores og ungernes dyner ved 60 hver 3 mdr.... igen pga allergi.;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.