Hvor tit skifter i de smås sengetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2008

Mie A

jeg skifter vores og også Simons ca. hver 14 dag... eller efter behov...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2008

Susan1978

Mie Albrecht skriver:

jeg skifter vores og også Simons ca. hver 14 dag... eller efter behov...

Sådan er det også her.! nogle gange har det faktisk nok ligget på i 3 uger.. :$

men for helvede.. der er kun 24 timer på et døgn..

Anmeld

26. maj 2008

Tikki

uha...så er jeg mega mega klam....tror i hvert fald godt, der kan gå en måned med sengetøjet til Iza, men hun bruger heller ikke dynen. Lagnet er lidt oftere. Det samme med vores eget sengetøj....med mindre dynen begynder at klistre :D:D:D

Anmeld

26. maj 2008

Tikki

ej okay - der var jeg måske nok lidt klam :$:D

Anmeld

26. maj 2008

Loggidut

hmmm....ja så er jeg klam som dig jeanette...men altså pigebarnet boller heller ikke i hendes sengetøj...vel?

og det er jo ude at blive luftet hver dag!

så hmmm...ja jeg er sgu klammo...mega klammo...men var i i tvivl?8D

Anmeld

26. maj 2008

Tynen

Jeg må indrømme at før hun startede i DP havde jeg en periode fuldstændig glemt alt om at det også skulle skiftes.

Tror det lå der i 3½ uge. BVARD!

Men nu er der kommet nye boller på suppen - Det er kun jer den kender den grusomme sandhed om min ikke så cornyé væremåde :)

Anmeld

26. maj 2008

heaven

Jeanette skriver:

uha...så er jeg mega mega klam....tror i hvert fald godt, der kan gå en måned med sengetøjet til Iza, men hun bruger heller ikke dynen. Lagnet er lidt oftere. Det samme med vores eget sengetøj....med mindre dynen begynder at klistre :D:D:D

tjaaaaaa..... altså, man kan sige at de sveder jo ikk voldsomt - eller jo, nogen gør jo - men jeg mener bare - der er jo ikke de den samme lugt etc, som ved os gamle, hehe.... Jeg skifter bestemt heller ikke hver uge, men har heller ikke nogen statistik over det....

Jannie

Anmeld

27. maj 2008

birgittemarie

Hahaha. Jeg er også klam, for ikke nok med, at jeg kun skifter sengetøj, når det lige passer mig - og er faktisk holdt helt op med at lægge mærke til, hvor lang tid, der går imellem, men et godt bud er vel 2-3 uger, så sover Nova Maria også sammen med os, så vi ligger alle sammen og gennemsveder det samme lagen nat ud og nat ind. Det er da så HYGGELIGT! Man bliver i hvert fald ikke i tvivl om, at man har ramt den rigtige seng om natten.
Det er vel også mest et problem, hvis man har anlæg for allergi i familien, er det ikke?

Anmeld

27. maj 2008

ka li ja

her hjemme gør vi det også efter behov....:$
og der kan sagtens gå mere end 14 dage!
men nu har jeg også lige læst at børn bliver syge af at leve i for rene omgivelser. så det må jeg trøste mig med.
godt han tisser igennem i ny og næ, så husker jeg det i hvert fald;)

Anmeld

27. maj 2008

Siber

hvis man går efter astma og allergi forbundets gode råd, hedder det sig hver 14 dag! Det forsøger vi at leve efter, men men ingenregler uden undtagelser! Altså de dør jo ikke af det - men det er tæt på8D

Jeg vil slet ikke ud i hvor klamme vi er, men vi har det godt og lugter også godt :P

Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.