Pomfritternes penthouse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Ja, så har jeg endelig fået mave på.

Jeg har hørt mange irriterende kommentarer som: "Er du sikker på, at der er to?" "Jamen, så er du ikke så langt henne!"

Når hormonerne kører på højtryk, så kan jeg pludselig komme til at blive bange for væksthæmmede børn, for lidt fostervand osv.

Heldigvis blev de scannet i onsdags, og de er begge i tip top form. Som lægen sagde, så har jeg et langt liv (tænkte, hvad har det med sagen at gøre...haha). Næ, min mave er lang. Jeg er selv 181 cm høj. Så kan der altså godt gemme sig nogle store pomfritter derinde.

Det første billede er fra i går, hvor jeg var 16+0. Til sammenligning har jeg også lagt et billede op af, da jeg var 4+0. Noget er der sket

Sådan!! Du ser sgu godt ud  Godt du fik hovedet med...synd at gemme sådan et pænt hoved væk  Så risikerer du heller ikke, at pomfritterne tror de er adopterede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Vial

dorthemus skriver:

Sådan!! Du ser sgu godt ud  Godt du fik hovedet med...synd at gemme sådan et pænt hoved væk  Så risikerer du heller ikke, at pomfritterne tror de er adopterede

Ja, det er lidt lusket, hvis alle gravidbilleder er med afhuggede hoveder. Så bliver det svært at overbevise de små rødder om, at hende den gråhåret med alle rynkerne for få år siden lignede hende på billedet.

Jeg kan bare se på billederne, at jeg ser ekstrem træt ud. Har poser under øjnene. Sådan plejer jeg ikke at se ud - før jeg blev gravid. Lidt makeup ville jo nok hjælpe, men jeg ooooorker det ikke

Anmeld

21. marts 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Ja, det er lidt lusket, hvis alle gravidbilleder er med afhuggede hoveder. Så bliver det svært at overbevise de små rødder om, at hende den gråhåret med alle rynkerne for få år siden lignede hende på billedet.

Jeg kan bare se på billederne, at jeg ser ekstrem træt ud. Har poser under øjnene. Sådan plejer jeg ikke at se ud - før jeg blev gravid. Lidt makeup ville jo nok hjælpe, men jeg ooooorker det ikke

Ej men det er der heller ikke noget at sige til...du ser under alle omstændigheder bedre ud i mig de sidste fire dages opkast-helvede...JESUS KRISTUS!! Blev helt bange da jeg så mig i spejlet i morges

Anmeld

22. marts 2010

lillemunk

Hvor er den bare fin din mave..... og helt vildt så meget der er sket på 12 uger
SMUKT.
Dejligt du mærker liv... og tror mig det bliver ikke mindre med tiden
Kommentarer ja dem får jeg også-...... ER DU SIKKER PÅ DER ER 2 ???? DU ER ALTSÅ IKKE RET STOR AF EN DER VENTER TVILLINGER.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.