Pomfritternes penthouse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.425 visninger
23 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

Vial

Ja, så har jeg endelig fået mave på.

Jeg har hørt mange irriterende kommentarer som: "Er du sikker på, at der er to?" "Jamen, så er du ikke så langt henne!"

Når hormonerne kører på højtryk, så kan jeg pludselig komme til at blive bange for væksthæmmede børn, for lidt fostervand osv.

Heldigvis blev de scannet i onsdags, og de er begge i tip top form. Som lægen sagde, så har jeg et langt liv (tænkte, hvad har det med sagen at gøre...haha). Næ, min mave er lang. Jeg er selv 181 cm høj. Så kan der altså godt gemme sig nogle store pomfritter derinde.

Det første billede er fra i går, hvor jeg var 16+0. Til sammenligning har jeg også lagt et billede op af, da jeg var 4+0. Noget er der sket

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

bette

heh ja der sker da bare en hel masse nu..

fin mave.. !!!

Anmeld

21. marts 2010

oo

ja! der er da sket supermeget! det er en megalaber hule du holder dig der

Anmeld

21. marts 2010

Vial

Ja, de har det godt derinde. Det er jo mega luksus, at moren her har så lang en krop. Så kan de måske slå koldbøtter et par uger ekstra...

I øvrigt, så mærkede jeg liv for første gang i fredags. Det var SÅ syret og så dejligt.

Lå på sofaen med en kammerat. Pludselig mærkede jeg noget der lige som voksede op og kørte lidt over maven og så forsvandt. I moderne tale: En boblende fornemmelse kombineret med glidende bevægelse... men hvorfor formulere sig så enkelt, når det kan gøres langt.

Anmeld

21. marts 2010

Ranarupta

KaMa skriver:

Jeg har hørt mange irriterende kommentarer som: "Er du sikker på, at der er to?" "Jamen, så er du ikke så langt henne!"

Når hormonerne kører på højtryk, så kan jeg pludselig komme til at blive bange for væksthæmmede børn, for lidt fostervand osv.

Heldigvis blev de scannet i onsdags, og de er begge i tip top form. Som lægen sagde, så har jeg et langt liv (tænkte, hvad har det med sagen at gøre...haha). Næ, min mave er lang. Jeg er selv 181 cm høj. Så kan der altså godt gemme sig nogle store pomfritter derinde.

Det første billede er fra i går, hvor jeg var 16+0. Til sammenligning har jeg også lagt et billede op af, da jeg var 4+0. Noget er der sket

Allerførst: 
Smuuuuuk mave!! 

Dernæst: 
Du må ikke tage folks åndssvage kommentarer så tungt. Forleden kom en kvinde over til mig og sagde: "Nå, hold da op! Det er lige op over, hva'?" 
Mig smågrinende: "Næ... der er 3 måneder til..."  (Hun blev noget flov.)

Men forstod hende godt. Jeg har ekstra meget på sidebenene, så det ser selvfølgelig vildere ud.
Jeg har - også i de hormonelle timer - haft skræmt mig selv med, at jeg er gravid med et barn, der minder om Jabba the Hut...

Anmeld

21. marts 2010

Vial

Ranarupta skriver:

Allerførst: 
Smuuuuuk mave!! 

Dernæst: 
Du må ikke tage folks åndssvage kommentarer så tungt. Forleden kom en kvinde over til mig og sagde: "Nå, hold da op! Det er lige op over, hva'?" 
Mig smågrinende: "Næ... der er 3 måneder til..."  (Hun blev noget flov.)

Men forstod hende godt. Jeg har ekstra meget på sidebenene, så det ser selvfølgelig vildere ud.
Jeg har - også i de hormonelle timer - haft skræmt mig selv med, at jeg er gravid med et barn, der minder om Jabba the Hut...

Ad ad - den er grim! Sådan nogle billeder må du ikke have i dit hoved (eller på din pc'er...). Det er da lige til at blive dårlig af

Jeg kom til at skrue over på en Greys Hvide Verden forleden dag, hvor de lavede KS på en kvinde med mange børn i maven. De der små dukker de brugte som babyer var så klamme! Specielt, når jeg selv frygter at føde for tidligt.

Nogle ting går bare direkte ind i en..pyhhh..

Anmeld

21. marts 2010

Malene84

KaMa skriver:

hvor er du fin søde - ang. kommentarene så har jeg det lige sådan!!! Folk spørg stadig om der er to - pga de sys jeg holder det småt  (lidt underligt, når man selv sys man er en hval - jeg burde jo så blive glad for deres kommentare, men i stedet bliver jeg nervøs for om de små vokser som de skal)!!! det gør de så heldgivis.

Anmeld

21. marts 2010

Ranarupta

KaMa skriver:

Ad ad - den er grim! Sådan nogle billeder må du ikke have i dit hoved (eller på din pc'er...). Det er da lige til at blive dårlig af

Jeg kom til at skrue over på en Greys Hvide Verden forleden dag, hvor de lavede KS på en kvinde med mange børn i maven. De der små dukker de brugte som babyer var så klamme! Specielt, når jeg selv frygter at føde for tidligt.

Nogle ting går bare direkte ind i en..pyhhh..

Ja, den er pænt klam!

Jeg er virkelig blevet obs på, hvad jeg kan tåle at se. Fx. vansirede el. slemt handicappede børn/fødsler der går galt osv.
Jeg ved nemlig, at jeg ender med at sidde og frygte det værste...  

Anmeld

21. marts 2010

ønskebørn74

KaMa skriver:

Ej hvor er du bare smuk gravid!!!!! Sådan en dejlig mave!!!!

Knus Lene

Anmeld

21. marts 2010

Risen

Nææ hvor er du fin ! Lækkert penthouse du er ved at få dig der ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.