Pomfritternes penthouse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Agnete

Iiihh... Så fin en mave  Dejligt at du allerede har mærket liv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Mutti2B

Sikke en fin mavse

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ai altså - det er bare fordi du har en super stram lækker mave Sådan er det jo. Det er mig bare der er 'gammel og slasket' hehe, så jeg blir stor hurtigt

Jeg syntes du har en riiiiiiiiigtig fin mavse nu Og jeg er RET sikker på at dine pomfritter NOK skal komme efter det og fylde det ud hehe...

Anmeld

21. marts 2010

Bavianis

Ja - den er godt nok flot din mave Jeg kunne også kalde min mave for pomfritternes penthouse - jeg har dog kun een i maven, så det er af HELT andre årsager...

Anmeld

21. marts 2010

Ansemusen

Altså folk og deres kommentarer indimellem! Jeg bliver spurgt om jeg er sikker på der IKKE er to! Tror bare folk ikke altid helt ved hvad de skal sige og kommer med en dum kommentar! Det skal du ikke tage så tungt, andres kommentarer har intet med virkeligheden at gøre og kan intet fortælle om dine børns vækst! Nogle gravide vokser bare mere eller mindre end andre og det er helt fint  Du ser i øvrigt smadder dejlig ud med din fine mave!!

Anmeld

21. marts 2010

CS

Lækker lækker mave ingen tvivl om det og dejligt de 2 pommes  stortrives

Anmeld

21. marts 2010

FruEllingsen

Fin lille mave du er begyndt at få

Anmeld

21. marts 2010

Vial

Tak for alle de søde hilsner

Nu gad jeg bare godt ikke at være så træææt. Ufatteligt - havde lige en måned, hvor jeg var på toppen. Nu sover jeg igen nat og dag. Lidt deprimerende, men opløftende at tænke på at grunden er, at jeg er rugemaskine for to små mirakler.

Tror måske jeg har brug for en forårsforelskelse, noget mand og bare sådan lidt gang i den, så jeg kan holde mig vågen

I den anledning har jeg overvejet farmerdating.dk? De lader sig vel ikke skræmme af en avlsko??

Anmeld

21. marts 2010

benthe :-)

hvor er du smuk søde
benthe

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du er så FIN og smækker!!!! Altså hvad er det for nogle tosser du kender som siger sådan? Jeg synes den er FLOT stor og virkelig gravid at se på!!! Heldige pomfritter!!!

Knus og kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.