Hvornår er din mand/kæreste allermest sexet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
line melias mor skriver:

haha du er sgu herlig

Hahaha, det var vidst fra mine glade højgravide dage hvor jeg lå i min fatboy og ventede på at blive fodret Hver gang jeg lavede en aftale med nogen sørgede jeg lige for at de havde kage med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Lone Jakobsen

UngMor83 skriver:

Nåååå Lone... Søøøødt altså

he heeee.... jep

Anmeld

3. august 2010

Sakris

Rosa skriver:

Nååååååååååårh (med skinger pivstemme) Han er sød din mand!!!

Jeg fik også det der beundrende smil tidligere i dag hvor jeg hektisk skraaaaabede krummer og smulder ud fra bunden af en chipspose mens jeg sad og så tv Blev ret paf, havde ikke lige opdaget at han sad og spionerede på mig, og da jeg med munden fuld af barbecuechipskrummer spørger "hva-ær-dar?" smiler han bare sagligt og siger "du er bare vildt sød, skat!" Yeaaah right!!!!

Haha.... Det kunne lige så godt være sket herhjemme.... I foregårs. Men der var det 700g bland selv slik, der var mit mål! Vil dog til mit forsvar sige jeg ikke kom igennem det!

Anmeld

3. august 2010

Mortil3på3og6

UngMor83 skriver:

Her er det helt klart når han kommer hjem i arb.tøj og møgbeskidt i hovedet og tøjet. Han er smed... Øjj jeg sys han er lækker der, og dirrrrrty

Er fuldt ud enig med dig, min kæreste er også smed, og automekaniker i weeks, han er så lækker når han er møgbeskidt og stinker af værksted !

Anmeld

3. august 2010

CarinaSB

Når han lige har været i bad og kommer op og putter sig helt ind til mig .. Og jeg kan mærke varmen fra hans krop .. så plejer han at ligge og nusse mig på maven eller i håret til jeg sover .. så nysser han mig på halsen og tager mig helt ind til ham .. 

Anmeld

3. august 2010

3xM

Rosa skriver:

Nååååååååååårh (med skinger pivstemme) Han er sød din mand!!!

Jeg fik også det der beundrende smil tidligere i dag hvor jeg hektisk skraaaaabede krummer og smulder ud fra bunden af en chipspose mens jeg sad og så tv Blev ret paf, havde ikke lige opdaget at han sad og spionerede på mig, og da jeg med munden fuld af barbecuechipskrummer spørger "hva-ær-dar?" smiler han bare sagligt og siger "du er bare vildt sød, skat!" Yeaaah right!!!!

HA HA HA hvor er mænd lusket, min gjorde det samme da jeg sad og var væk i baby.dk og stoppede mig med ostepops

utroligt de lige for fanget en i de svage øjeblikke ha ha ha ...

var en skøn reje den dag

Anmeld

3. august 2010

3xM

hov glemte helt indlægget af latter

når min mand har klippet sig skaldet og kommer fra job i skjorte og sorte bukser eller bare jeans GUUUUUF...

og så kan han bare kigge bukserne af mig grrrr  ( han har et helt spec. blik der både kan gøre mig helt kulret, og glad og være som teenager)

Anmeld

3. august 2010

Lillefe

Bavianis skriver:

Når han lige har ordnet skæg og taget den parfume på jeg godt kan lide

Eller generelt bare er nøgen - jeg er ret nem...

hehe jeg er lige med her... han må gerne være klippet og nybarberet og så nøgen.. er vist også lidt nem

Anmeld

3. august 2010

Lotus86

Min kæreste kom hjem fra arbejde forleden dag, i mørke jeans og en hvid skjorte, hvor ærmerne var smøget op... Blev sgu helt paf da han kom ind, for han var bare SÅ lækker lige der... Men det synes jeg jo næsten altid han er

Anmeld

3. august 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Her vil jeg også være med.....

Jeg syntes min mand er allermest sexet når han er nybaberet og dufter dejligt... Han er mest lækker i en et par jeans der sidder tæt om hans røv, og en langærmet tynd sort bluse han har.... NAM NAM!!!!

Også syntes jeg han er røv hammerende sexet når vi har sex, han er øverst og han så lige løfter sig op i armene kigge mig i øjne og jeg kan mærke hans overarme med mine hænder......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.