Hvornår er din mand/kæreste allermest sexet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

jillkolsbjerg

Rosa skriver:

Når han kommer hjem med kage

endelig endelig endelig......har siddet og læst den ene dumme debat efter debat og har tænkt mit..........men NU griner jeg...den der fik sgu mig til at at grine...HØJLYDT!!!!! FOR MIG SELV

knus jill

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
jillkolsbjerg skriver:

endelig endelig endelig......har siddet og læst den ene dumme debat efter debat og har tænkt mit..........men NU griner jeg...den der fik sgu mig til at at grine...HØJLYDT!!!!! FOR MIG SELV

knus jill

Takker - dejligt at kunne hjælpe Der er nu ikke noget mere sexet end en chokoladetærte med en dejlig mand ved siden af...

Anmeld

20. marts 2010

jillkolsbjerg

Rosa skriver:

Takker - dejligt at kunne hjælpe Der er nu ikke noget mere sexet end en chokoladetærte med en dejlig mand ved siden af...

griner...nej er også heeelt sikkert på min kæreste synes jeg er enormt sexet når jeg propper mig med kage..hehe det siger han i hvert fald...spis skat...SPIS...hehe....og har guflet en hel mazarintærte idag...det måtte jeg lige fortælle ham ( han er på arbejde ) ...hehe så skriver han tilbage..." jeg elsker dig, min lille mazarinput..." hehe

knus jill

Anmeld

20. marts 2010

Lone Jakobsen

når han er løfter højre arm, og gør plads til at jeg kan putte mig ind til ham. når mit hoved hviler på hans brystkasse og han retter puden til ved min skulder. mens han putter armen omkring mig så vi ligger helt rigtigt.

Anmeld

20. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
jillkolsbjerg skriver:

griner...nej er også heeelt sikkert på min kæreste synes jeg er enormt sexet når jeg propper mig med kage..hehe det siger han i hvert fald...spis skat...SPIS...hehe....og har guflet en hel mazarintærte idag...det måtte jeg lige fortælle ham ( han er på arbejde ) ...hehe så skriver han tilbage..." jeg elsker dig, min lille mazarinput..." hehe

knus jill

Nååååååååååårh (med skinger pivstemme) Han er sød din mand!!!

Jeg fik også det der beundrende smil tidligere i dag hvor jeg hektisk skraaaaabede krummer og smulder ud fra bunden af en chipspose mens jeg sad og så tv Blev ret paf, havde ikke lige opdaget at han sad og spionerede på mig, og da jeg med munden fuld af barbecuechipskrummer spørger "hva-ær-dar?" smiler han bare sagligt og siger "du er bare vildt sød, skat!" Yeaaah right!!!!

Anmeld

20. marts 2010

jillkolsbjerg

Rosa skriver:

Nååååååååååårh (med skinger pivstemme) Han er sød din mand!!!

Jeg fik også det der beundrende smil tidligere i dag hvor jeg hektisk skraaaaabede krummer og smulder ud fra bunden af en chipspose mens jeg sad og så tv Blev ret paf, havde ikke lige opdaget at han sad og spionerede på mig, og da jeg med munden fuld af barbecuechipskrummer spørger "hva-ær-dar?" smiler han bare sagligt og siger "du er bare vildt sød, skat!" Yeaaah right!!!!

Ha ha...de mænd altså.......så ved de jo hvor de har os når vi sidder og stopper i hovedet...griner

knus jill

Anmeld

3. august 2010

UngMor83

nutche skriver:

når han er løfter højre arm, og gør plads til at jeg kan putte mig ind til ham. når mit hoved hviler på hans brystkasse og han retter puden til ved min skulder. mens han putter armen omkring mig så vi ligger helt rigtigt.

Nåååå Lone... Søøøødt altså

Anmeld

3. august 2010

line melias mor

Rosa skriver:

Når han kommer hjem med kage

haha du er sgu herlig

Anmeld

3. august 2010

TbCp

Når han er i jakkesæt og velduftende mmmmm

Anmeld

3. august 2010

Maja_4000

Når han har skjorte på :p
- Eller når han ingenting har på  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.