Hvornår er din mand/kæreste allermest sexet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.899 visninger
37 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

UngMor83

Her er det helt klart når han kommer hjem i arb.tøj og møgbeskidt i hovedet og tøjet. Han er smed... Øjj jeg sys han er lækker der, og dirrrrrty (i mere end én forstand, hehe). Har altid haft en svaghed for fyre i arb.tøj. Dog ikk bønder (min x er bondemand, ydrk han altid STANK da han kom hjem fra arb.)

Eller oz når han li er kommet ud af badet, nyvasket og barberet. Mmmm der kan jeg oz bare dyrke ham for hårdt...

>> Sonja, der glæder sig til kæresten (forhåbentlig) snart kommer hjem fra arb. - Møgbeskidt *SMF* <<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Bavianis

UngMor83 skriver:

Her er det helt klart når han kommer hjem i arb.tøj og møgbeskidt i hovedet og tøjet. Han er smed... Øjj jeg sys han er lækker der, og dirrrrrty (i mere end én forstand, hehe). Har altid haft en svaghed for fyre i arb.tøj. Dog ikk bønder (min x er bondemand, ydrk han altid STANK da han kom hjem fra arb.)

Eller oz når han li er kommet ud af badet, nyvasket og barberet. Mmmm der kan jeg oz bare dyrke ham for hårdt...

>> Sonja, der glæder sig til kæresten (forhåbentlig) snart kommer hjem fra arb. - Møgbeskidt *SMF* <<

Når han lige har ordnet skæg og taget den parfume på jeg godt kan lide

Eller generelt bare er nøgen - jeg er ret nem...

Anmeld

20. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Når han kommer hjem med kage

Anmeld

20. marts 2010

B&J

Bavianis skriver:

Når han lige har ordnet skæg og taget den parfume på jeg godt kan lide

Eller generelt bare er nøgen - jeg er ret nem...

<Nej du er ikke nem det er vildt lækkert når de har ordnet skæget og min fyr har klippet sig skaldet og i bad også dufter hele hytte af ham også han kommer som en rigtigt mand med hårde ord uhhh

Anmeld

20. marts 2010

Prinsessens'Mor<3

UngMor83 skriver:

Uha giver dig helt sikkert ret med
det HELE elsker også når min kæreste
er i arbejdstøjet..

Anmeld

20. marts 2010

NinaNymannMadsen

når han lige er kommet ud af badet drivvåd og nybarberet og ellers når han har fået sig tørret efter badet. ellers når han lige har klippet håret kort næsten skaldet og render rundt med bar overkrop

Anmeld

20. marts 2010

Bare mig..

Min kæreste går oftest i jokingbukser (staves) og når han så en sjælden gang imellem har cowboybukser på, en stram bluse, nybarberet og dufter godt efter et bad, så synes jeg han er lige til at æde   Eller hvis han har cowboybukser på og bar overkrop

Anmeld

20. marts 2010

Bavianis

Astasmor skriver:

når han lige er kommet ud af badet drivvåd og nybarberet og ellers når han har fået sig tørret efter badet. ellers når han lige har klippet håret kort næsten skaldet og render rundt med bar overkrop

Ja - nyordnet skæg, ud af badet - den kan jeg følge!

Men så er han jo igen nøgen

Anmeld

20. marts 2010

vil-være-gravid

Når han kommer hjem og fortæller om sin dag (han er læge) og når fortæller om de ting, han har lavet gennem dagen og totalt give mig baghjul mht. viden indefor det felt.. Nice... Ja, jeg tænder på hans hjerne

Anmeld

20. marts 2010

ønskebørn74

Når han kommer hjem fra arbejde i sin uniform... Bar overkrop... Efter en løbetur, med duften af nyt sved blandet med deo... Altså duftende af mand... Nøgen.. for han har den flotteste røv og svaber...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.