Har i et børneværelse klart?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Vi er stortset ved at være færdige med børneværelset herhjemme, og uha hvor jeg nyder hver gang jeg går forbi værelset, og kan se hvor fint det er blevet - det er så hyggeligt

Dog er jeg udemærket klar over, at det ikke vil blive brugt af baby før hun sover igennem om natten (vuggen skal også stå i soveværelset), men på trods af det kunne jeg ikke dy mig mht. indretning - det er også rart at have styr på sådanne ting inden babys ankomst

Kh Corinna 26+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

myprincess

Mathildesmor skriver:

Vi er stortset ved at være færdige med børneværelset herhjemme, og uha hvor jeg nyder hver gang jeg går forbi værelset, og kan se hvor fint det er blevet - det er så hyggeligt

Dog er jeg udemærket klar over, at det ikke vil blive brugt af baby før hun sover igennem om natten (vuggen skal også stå i soveværelset), men på trods af det kunne jeg ikke dy mig mht. indretning - det er også rart at have styr på sådanne ting inden babys ankomst

Kh Corinna 26+0

Den hopper jeg lige med på, jeg synes simpelthen det er så hyggeligt og ja så vil jeg også gerne havde malet før den lille kommer

Hilsen Louise der dog kun er 9+5 hehe

Anmeld

21. marts 2010

myprincess

Mathildesmor skriver:

Kh Corinna 26+0

Den hopper jeg lige med på, jeg synes simpelthen det er så hyggeligt og ja så vil jeg også gerne havde malet før den lille kommer

Anmeld

21. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

myprincess skriver:

Det kan jeg godt forstå at du gerne vil - det tager alligevel også lidt tid inden lugten af maling er helt væk osv.

Men ja, det er bare super hygeligt....det kommer vi altså ikke udenom

Anmeld

21. marts 2010

FruEllingsen

vi er så småt ved at indrette børneværelse.
Værelset står alligevel tomt, og vi har ikke plads til pusleplads på badeværelset.

Men det er begrænset hvad det vil blive brugt til ud over puslen og sådan det første lange stykke tid

Anmeld

21. marts 2010

Ansemusen

Drømmer skriver:

vi er så småt ved at indrette børneværelse.
Værelset står alligevel tomt, og vi har ikke plads til pusleplads på badeværelset.

Men det er begrænset hvad det vil blive brugt til ud over puslen og sådan det første lange stykke tid

Hehe, vores bliver ikke engang brugt til at pusle, det skal foregå i vore ssoveværelse, hvor babymanden også skal sove det første lange stykke tid. Gider simpelthen ikke skulle gå for langt ´for at skifte, hehe. Men værelset er igang med at blive lavet alligevel for morens skýld,så jeg føler det er gjort, kan kigge på det og nyde det og så farmand slipper for det efter babys ankomst. I skrivende stund ligger han på alle fire og sliber gulv uden knæpuder, den stakkels mand!!

Anmeld

21. marts 2010

FruEllingsen

Ansemusen skriver:

Hehe, vores bliver ikke engang brugt til at pusle, det skal foregå i vore ssoveværelse, hvor babymanden også skal sove det første lange stykke tid. Gider simpelthen ikke skulle gå for langt ´for at skifte, hehe. Men værelset er igang med at blive lavet alligevel for morens skýld,så jeg føler det er gjort, kan kigge på det og nyde det og så farmand slipper for det efter babys ankomst. I skrivende stund ligger han på alle fire og sliber gulv uden knæpuder, den stakkels mand!!

Hehe.  

Synes altså også bare det er viiildt hyggeligt at gå og gøre børneværelse i stand. Og ja, så er man fri for det efter babys ankomst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.