Har i et børneværelse klart?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.819 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

Lucipher

Hejsa.

Jeg bliver tit spurgt om vi så er i gang med børneværeslet. Jeg er i 28+0 nu. Hver gang svare jeg så at han ikke skal have et værelse lige nu, for han skal jo sove inde hos os. Så jeg ville bare lige høre om det kun er os der ikke har et børneværelse klart?

Hilsen Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

B&J

nej det er ikke kun dig det er også mig men nok fordi vi troede vi kunne nå af flytte i hus inden han kom men han kom sku lige 9 dage før så vores planer blev vild ændret også med af købe ting fordi vi ville ikke købe det vilde da vi troede vi kunne nå det inden han kom griner....

Anmeld

20. marts 2010

NinaNymannMadsen

Lucipher skriver:

Hejsa.

Jeg bliver tit spurgt om vi så er i gang med børneværeslet. Jeg er i 28+0 nu. Hver gang svare jeg så at han ikke skal have et værelse lige nu, for han skal jo sove inde hos os. Så jeg ville bare lige høre om det kun er os der ikke har et børneværelse klart?

Hilsen Julie

min datter er nu næsten 9 mdr og vi har endnu ikk et børneværelse klar. holder på hun skal ikk sove på sit eget værelse før hun sover igennem

Anmeld

20. marts 2010

myprincess

Jeg havde et værelse klar til min datter inden hun blev født ja og jeg er også ved så småt at lave værelse til den næste på trods af at jeg kun 9+ men jeg havde et værelse tomt i forvejen mangler selfølgelig rigtig mange ting endnu Selvom baby skal sove inde ved mig det første lange tid så skal hun/han jo hvde et sted til sine ting, puslebord osv og jeg har bare så MANGE ideer til baby værelse

Anmeld

20. marts 2010

Bavianis

Jeg tror ikke vi har et værelse klar til indflytning når den lille kommer

Men det er jo heller ikke det vigtigste. Det mener jeg er sådan noget som barnevogn, tøj, pusleting etc.  Værelset kan komme hen ad vejen.

Anmeld

20. marts 2010

Michael healer

Bavianis skriver:

Jeg tror ikke vi har et værelse klar til indflytning når den lille kommer

Men det er jo heller ikke det vigtigste. Det mener jeg er sådan noget som barnevogn, tøj, pusleting etc.  Værelset kan komme hen ad vejen.

Helt enig, hvad skal de bruge et værelse til i starten

Anmeld

20. marts 2010

LinLin

Nej det havde jeg ikke til David og får det heller ikke denne gang. Pusleplads er på badeværelset og den skal sove inde hos os de første (mange?) mdr, så det er slet ikke nødvendigt, synes jeg

Anmeld

20. marts 2010

myprincess

Jamen altså hvis man har et ekstra værelse tomt så kan man vel lige så godt lave det hvis man har lyst også selvom det ikke skal bruges så meget i starten ? Jeg ved ikke hvor jeg ellers skulle stille puslebord og det hele da der ihvertfald ikk er plads i soveværelse eller badeværelse

Anmeld

20. marts 2010

Bavianis

myprincess skriver:

Jamen altså hvis man har et ekstra værelse tomt så kan man vel lige så godt lave det hvis man har lyst også selvom det ikke skal bruges så meget i starten ? Jeg ved ikke hvor jeg ellers skulle stille puslebord og det hele da der ihvertfald ikk er plads i soveværelse eller badeværelse

Selvfølgelig!  Det er da også hyggeligt at gå og nusse med

Anmeld

20. marts 2010

Bare mig..

Vi snakkede i lang tid om, om det egentlig var nødvendigt. Hun kunne jo bare have alt hendes på vores kontor eller i vores soveværelse. Og det var faktisk meningen at hun ikke skulle have et værelse.

Men omvendt så ville vi egentlig også gerne have det hele samltet på hendes værelse. -Lidt bøvlet med tøj i den ene rum og puslebord/ting i det andet. Badeværelset er bestemt ikke egnet til, at der kan komme et eneste møbel mere ind! :/

Så vi har nu slået kontor og vores soveværelse sammen, og hun får hendes eget..

Men jeg synes helt bestemt ikke der er noget galt i, at de ikke har et værelse. - Det er jo begrænset hvor meget de er derinde de første år!?

Marikka 32+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.