Har i et børneværelse klart?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

Valle81

Lucipher skriver:

Hejsa.

Jeg bliver tit spurgt om vi så er i gang med børneværeslet. Jeg er i 28+0 nu. Hver gang svare jeg så at han ikke skal have et værelse lige nu, for han skal jo sove inde hos os. Så jeg ville bare lige høre om det kun er os der ikke har et børneværelse klart?

Hilsen Julie

Hejsa:0)

Nej du er ikke den eneste, bestemt ikke.

Vi har ikke et klar, og der kommer heller ikke et foreløbigt:0)

Det første halve år regner vi med at han skal sove ved os, og når han ikke skal det mere, så får han en seng ind på sin bonusbrors værelse ( han er  år og er her hver anden weekend ).

Så skal de "dele" værelse om natten hver 14 dag, for i hans første næsten 3 leveår, da bliver et værelse jo ikke brugt.

Vi har valgt det sådan, da vi ikke vil betale for at have et værelse der står tomt det meste af 14 dage, men når den sidst nye blive så gammel at det er tid til eget værelse, så flytter vi til noget større:0)

Knus

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

oo

ja vi kommer til at have et børneværelse klar...mest fordi førstesalen er eet stort rum og der skal så både være soveværelse og børneværelse de næste 2-3 år. nåhjo...og så hustler vi os til det meste, for min søster har vitterligt ALT til en baby, så det får vi herned

Anmeld

20. marts 2010

Lucipher

Ih det er jeg glad for at høre. Vi har et ekstra værelse som en dag skal være børneværelse, men vóres sove værelse er så lille at der kun er plads til vores seng og den lilles. Jeg tror vi er blevet enige om at have pusleplads ude i gang ved siden af badeværelset, for det er heller ikke så stort. Jeg er godt nok ved at være spændt, men der er jo 12 uger endnu. Vi skal snart ud og kigge på udstyr og se hvor meget vi kan arve.

Mange hilsner fra mig.

Anmeld

20. marts 2010

MyBaby

Vi har heller ikke et værelse klar. Vi har tænkt os at lave værelset engang til sommer eller senere - altså når den lille er et halvt års tid. Jeg er ret sikker på, at babyen er ligeglad med, om den har et værelse det første lange stykke tid.

Men jeg kan dog godt forstå dem, der vælger at lave det klar. Det er da bare SÅ hyggeligt at gå og nusse med det. Vi har bare ikke haft tid til det og synes hellere vi ville gøre det, når vejret var bedre og jeg var på barsel!

Vores barn kommer til at have værelse dér, hvor vi også har kontor, idet vi kun har et ekstraværelse. Men det tror jeg nu også bliver okay!

Anmeld

20. marts 2010

Ansemusen

Vi (eller rettere min kæreste) er gået igang med at slibe gulv i børnevørelset i dag og skal male imorgen. Det kommer sandsynligvis til at stå helt færdigt (dog næsten helt umøbleret) til lillemanden kommer. Ikke fordi han skal sove på sit eget værelse i starten, men fordi vi er overbevist om at vi ikke orker at male osv. når han er kommet og fordi vi tænker at giftstofferne i maling, lak osv. lige skal have et halvt års tid til at dampe af, så han ikke skal sove i det. Men havde vi ikke råd til det eller tid, havde vi også ventet, og det kan man jo sagtens gøre! Jeg synes bare det er så hyggeligt at have det klar og skal lave lidt vægdekoration selv (derudover deltager jeg ikke i malingen eller noget, da det jo helst skal undgås under graviditeten, hvis det er muligt).

Anmeld

20. marts 2010

Honningblomst

Jeg havde med den første...men da var da kun mit behov og fuldstændig unødvendigt og overflødigt... de to andre fik da de havde behov for et værelse og var så store at de kunne være med til at sætte præg på det..

Anmeld

20. marts 2010

Ansemusen

Eva skriver:

Jeg havde med den første...men da var da kun mit behov og fuldstændig unødvendigt og overflødigt... de to andre fik da de havde behov for et værelse og var så store at de kunne være med til at sætte præg på det..

Nej det er bestemt ikke en nødvendighed! Der går jo som oftest flere år før de gider lege på deres eget værelse, så er vist mere forældrenes behov og for hyggens skyld, og for vores vedkommende, for ikke at skulle have for mange projekter efter han er kommet. Og så har vores rum været brugt til at have dyr i, så det trænger til en kærlig hånd *griner*, og så kan han altid vælge nyt tapet og vægfarve når han bliver gammel nok til det, så er gulvet og vinduespartiet da i det mindste ordnet, hehe.

Anmeld

20. marts 2010

Ranarupta

Lucipher skriver:

Hejsa.

Jeg bliver tit spurgt om vi så er i gang med børneværeslet. Jeg er i 28+0 nu. Hver gang svare jeg så at han ikke skal have et værelse lige nu, for han skal jo sove inde hos os. Så jeg ville bare lige høre om det kun er os der ikke har et børneværelse klart?

Hilsen Julie

Æhm... Vi er i skrivende stund igang med at rykke rundt på nogle værelser, så der er værelse klar til når vores Bønne kommer.

Vi skal bl.a. have puslebord derinde, og så tænker vi, at vi ikke vil bruge tid på det, når han er kommet...

Karina 27+0

Anmeld

20. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Idun fik først værelse da hun fyldte 2 år og vi har intet værelse vi kan lave børneværelse i nu, så Fnug får heller ikke værelse med det første i hvertfald, men det går nok

Anmeld

21. marts 2010

MariaJ

Vi kommer ikke til at have et værelse klar lige foreløbig. Baby skal sove i soveværelset indtil videre og puslepladsen skal være på badeværelset, så vi har slet ikke brug for det lige nu. Vi bor ret småt og skal skille os af med nogle ting eller i hvert fald tænke lidt kreativt for at få frigjort et værelse til babyen. Vi har slet ikke haft overskud til indretningsprojekter de sidste måneder. Jeg synes det har været hårdt nok at være gravid og passe et arbejde, og har ikke haft ret meget energi når jeg endelig er kommet hjem. Måske er børneværelseindretning noget jeg får lyst til at gå i gang med, når jeg går hjemme på barsel.

Maria 35+5 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.