wamse skriver:
nej det kan jeg absolut godt huske, da jeg i oktober måned stod i det samme bøvl, men det er:boligsikring, friplads, ordinært + ekstraordinært børnetilskud, så skal du vel også søge som enlig forsørger su og du skal søge en afgørelse fra statsfovaltningen, der siger at din eks skal betale børnebidrag, denne afgørelse skal fremvises på kommunen, hvis du vil have dem til at betale børnebidragene for ham. Håber det var alt det her, det er sgu ikke let.
eøhhhh jeg skulle ikke vise nogle papire fra statsamtet da jeg skulle have børnepengene udbetale fra kommunen

Jeg gik bare ned og sagde at min eks ikke kunne styre sin økonomi om jeg kunne få den udbetalt fra dem, og det var ikke noget problem...
Jeg søgte alle de der tillæg fra kommunen i december 08 og de var på plads i januar 09, så det gik stærkt.
jeg begyndte så i skole i august og fik fra starten af dobbelt su osv men søgte også i god tid inden jeg startede i skole. ( gik fra barseldagpenge og over på su)
jahhhh nikitasmor der er MANGE fordele ved at være enlig mor...

Det er selv hårdt lige når bruddet er der, og det tager tid, men det blir kun bedre og bedre...
Kram og mange tanker til susanne
Betina
Anmeld