Enlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Vingummien

wamse skriver:

nej et opkald var ikke nok her, det skulle være skrifteligt jeg søgte, bare lige til info til dig

Oki, tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Vingummien

NikitasMoar skriver:

Hej Susanne, den havde jeg godt nok ikke lige set...

Håber I er okey, og du skriver bare hvis du har brug for nogle af fordelene ved singlemor livet.. 

Knuz fra Jane

Vil så lige sige at der gik 2 mdr. før min jeg fik pengene fra su (forsørgertillægget)

Fik du så med tilbage virkende eller fik du bare fra den måned og så frem?

Anmeld

21. marts 2010

frk Jensen

wamse skriver:

nej det kan jeg absolut godt huske, da jeg i oktober måned stod i det samme bøvl, men det er:boligsikring, friplads, ordinært + ekstraordinært børnetilskud, så skal du vel også søge som enlig forsørger su og du skal søge en afgørelse fra statsfovaltningen, der siger at din eks skal betale børnebidrag, denne afgørelse skal fremvises på kommunen, hvis du vil have dem til at betale børnebidragene for ham. Håber det var alt det her, det er sgu ikke let.

eøhhhh jeg skulle ikke vise nogle papire fra statsamtet da jeg skulle have børnepengene udbetale fra kommunen
Jeg gik bare ned og sagde at min eks ikke kunne styre sin økonomi om jeg kunne få den udbetalt fra dem, og det var ikke noget problem...

Jeg søgte alle de der tillæg fra kommunen i december 08 og de var på plads i januar 09, så det gik stærkt.

jeg begyndte så i skole i august og fik fra starten af dobbelt su osv men søgte også i god tid inden jeg startede i skole. ( gik fra barseldagpenge og over på su)

jahhhh nikitasmor der er MANGE fordele ved at være enlig mor... Det er selv hårdt lige når bruddet er der, og det tager tid, men det blir kun bedre og bedre...

Kram og mange tanker til susanne
Betina

Anmeld

21. marts 2010

wamse

BetinaMørk skriver:

eøhhhh jeg skulle ikke vise nogle papire fra statsamtet da jeg skulle have børnepengene udbetale fra kommunen
Jeg gik bare ned og sagde at min eks ikke kunne styre sin økonomi om jeg kunne få den udbetalt fra dem, og det var ikke noget problem...

Jeg søgte alle de der tillæg fra kommunen i december 08 og de var på plads i januar 09, så det gik stærkt.

jeg begyndte så i skole i august og fik fra starten af dobbelt su osv men søgte også i god tid inden jeg startede i skole. ( gik fra barseldagpenge og over på su)

jahhhh nikitasmor der er MANGE fordele ved at være enlig mor... Det er selv hårdt lige når bruddet er der, og det tager tid, men det blir kun bedre og bedre...

Kram og mange tanker til susanne
Betina

lagde der så i forvejen en afgørelse fra statsforvaltningen om at han skulle betale børnebidrag? For en eller anden form for bevis for at du er berettiget til de penge, skal der vel ligge et sted i systemet? Vi gik først fra hinanden, lige da jeg søgte det hele og han skulle først igennem systemet for at jeg var berettiget til de penge.

Anmeld

22. marts 2010

N&J

suanne85 skriver:

Fik du så med tilbage virkende eller fik du bare fra den måned og så frem?

Jeg fik med tilbagevirkende kraft, så havde aftalt med banken at der bare gik lidt før kontoen kom i orden.. 

Anmeld

23. marts 2010

Pige2009

Jeg har også lige fået udbetalt penge fra kommunen med tilbagevirkende kraft, så jeg har fået penge fra og med oktober, hvor Laura er fra. Jeg skulle bare indsende en ansøgning, hvori jeg skulle udfylde nogle felter, og jeg skulle ikke vise nogen papirer.

K.h. Linda

Anmeld

23. marts 2010

Pige2009

Husk du også kan få ekstra tilskud i børnefamilieydelse...

Anmeld

23. marts 2010

Vingummien

Baagøe skriver:

Husk du også kan få ekstra tilskud i børnefamilieydelse...

hva er det

Anmeld

23. marts 2010

Pige2009

suanne85 skriver:

hva er det

Lidt over 2000 kr. ekstra i kvartalet

Anmeld

23. marts 2010

Vingummien

Baagøe skriver:

Lidt over 2000 kr. ekstra i kvartalet

AAhhhh oki

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.