Anne85 skriver:
Jeg blir da helt "ked af" (på fagets vegne) at du synes det er sårn en kamp at komme igennem
Jeg elskede at studere... Også selvom det da bestemt ikke er alle emner man synes er lige spændende (fx syntes jeg da ikke det var voldsomt ophidsende at være på ortopæd kirurgisk eller på inektions medicinsk... Men mere spændende at være i psykiatri, hjemme sygeplejeb, sundhedsplejen, neonatal afdelingen osv... Men nød nu alligevel hver praktik og hver skole periode)
jeg håber du også finder gejsten ved studiet... For tro mig; de 3 1/2 år flyver afsted 
hilsen Anne der nu arbejder som psykiatrisk sygeplejerske og brænder for at læse videre hurtigst muligt 
Det er da heller ikke sjovt at have det sådan!!
Meeeeen vi startede ud med at have en super god lære i anatomi, så gik hun hen og blev syg, og kunne ikke holde til at køre frem og tilbage (noget med ryggen). Så en del af timerne på modul 1 blev selvstudie!!
På modul 2 fik vi en ung lære der var lægestuderende. Han havde ikke fået besked om hvad vi skulle lære, og var ikke så god til at lære fra sig!! Så det gik heller ikke så godt som forventet, og der var også en del aflysning af timerne.
Her på modul 3, har man så valgt at man ikke vil ansætte en ny lære, men i stedet har vi det som fjernundervisning, hvor læren fra 1. modul, underviser nede i holstebro og sender via nettet billedet op til os....
Ærligt talt er det bare ikke optimalt når det gælder anatomi. Det er et svært fag, og ikke noget der kan blive undervist i, over nettet!!
Jeg synes virkeligt ikke at det er iorden at det bliver undervist på den måde! Det er til grin, og det er OS det går ud over!!
Skolen har så sent som i januar fået at vide at de har 2 - 3 ting de skal rette op på, og hvis ikke det bliver gjort, så lukker de skolen inden for et år!!! Så jeg synes det er groteskt at de laver sådan et nummer!!
Men jeg håber da virkeligt at det hjælper på det med gejsten når det her anatomi er overstået!!
Knus