Andre sygeplejerske studerende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.390 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

Mutti2

Halløjsa

Vil da lige høre om der er andre end mig der knokler på sygeplejerske udd.!??

Knus Pernille, som begyndte i aug ´09

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

vil-være-gravid

Kæmper ikke mere.

Men HAR gjort :-) Håber, du klarer den

Anmeld

20. marts 2010

Michala

Hej

Jo, jeg er også sygeplejestuderende i Kbh. Jeg startede september '07, så mangler kun et år. Men er jo så lige på barsel (selvom jeg står til at skrive bachelor i dette forår) så bliver jeg lige et halvt år forsinket i forhold til resten af holdet

Anmeld

20. marts 2010

Mutti2

vil-være-gravid skriver:

Kæmper ikke mere.

Men HAR gjort :-) Håber, du klarer den

Ihhhh så snyd

Det er bare det skide anatomi jeg aaaaaaldrig får lært

Meeeeen mon ikke jeg kommer igennem

Knus

Anmeld

20. marts 2010

Halbschön

Milla-Victoria's mor skriver:

Halløjsa

Vil da lige høre om der er andre end mig der knokler på sygeplejerske udd.!??

Knus Pernille, som begyndte i aug ´09

Yep

Startede i sep06, så skulle faktisk ha været færdig.. Men tog pause på 4.sem og så har jeg lige haft 4mdrs barsel, så jeg er færdig til jan.11

Anmeld

20. marts 2010

Mutti2

Michala skriver:

Hej

Jo, jeg er også sygeplejestuderende i Kbh. Jeg startede september '07, så mangler kun et år. Men er jo så lige på barsel (selvom jeg står til at skrive bachelor i dette forår) så bliver jeg lige et halvt år forsinket i forhold til resten af holdet

Ihhhh så dejligt  

Snyd at du ikke mangler mere  Synes bare at vejen igennem det virker sååååååååe uendeligt

Har den dumme anatomiprøve om under en mdr. og jeg har stadig intet lært  Så jeg har meget jeg skal forsøge at lære de næste par uger

Er det så overskueligt at skrive bachelor imens man er på barsel???

Knus

Anmeld

20. marts 2010

Maise

Ihhhh så snyd

Det er bare det skide anatomi jeg aaaaaaldrig får lært

Meeeeen mon ikke jeg kommer igennem

Knus

uhh det håber jeg da du lærer, ellers vil jeg nødig passes af dig hvis jeg bliver syg Men held og lykke med det.

Kh Maise

Anmeld

20. marts 2010

Mutti2

Renée88 skriver:

Yep

Startede i sep06, så skulle faktisk ha været færdig.. Men tog pause på 4.sem og så har jeg lige haft 4mdrs barsel, så jeg er færdig til jan.11

Åha, endnu engang er jeg jaloux over at i er så langt  

Meeeen i har også knoklet jeres røv for det  

Jeg havde godt nok ærligt talt ikke forventet at der var så meget at lære inden jeg gik ind til den udd.  Men jeg blev klogere

Anmeld

20. marts 2010

Mutti2

Maise skriver:

uhh det håber jeg da du lærer, ellers vil jeg nødig passes af dig hvis jeg bliver syg Men held og lykke med det.

Kh Maise

hahahah...... Okay, jeg skal nok prøve så

Det er skisme sværrer end man lige regner med. Jeg drømmer om at blive sundhedsplejerske, så havde jo derfor ikke regnet med at jeg skulle lære alt om inkontinens og kateter pleje hos ældre....

Det er spændende, men lidt svært at finde lysten til, når det ikke er den "slags" mennesker man ønsker at have med at gøre (selv om lysten nok burde være der).

Men skal nu nok lære det, for det er da alligevel spændende

Knus

Anmeld

20. marts 2010

Maise

hahahah...... Okay, jeg skal nok prøve så

Det er skisme sværrer end man lige regner med. Jeg drømmer om at blive sundhedsplejerske, så havde jo derfor ikke regnet med at jeg skulle lære alt om inkontinens og kateter pleje hos ældre....

Det er spændende, men lidt svært at finde lysten til, når det ikke er den "slags" mennesker man ønsker at have med at gøre (selv om lysten nok burde være der).

Men skal nu nok lære det, for det er da alligevel spændende

Knus

Nu er jeg jo selv sygeplejerske og har været på børneafdeling i praktik under studie. er i dag på en ældrepsykiatrisk afd. Om de er voksne eller børn så er der jo en basalviden i anatomi og fysiologi man skal vide. Børn kan jo også blive inkontinente eller skal have lagt katheter så det er en god basal viden af have all around.

Jeg synes heller ikke at det var alt der var lige spændende og troede at jeg skulle arbejde med børn, men jeg vrælede med forældrene på børneafd. når man stod sammen med deres dødsyge børn, det er så fandens hårdt.

Ja sundhedsplejerske har jeg også tænkt på men også hårdt hvis man ser børn der ikke trives.

næ du, at arbejde med ældre, der ved man hvad vej det går og så er det endda okey i de fleste tilfælde.

hmm det lød sgu som et rigtig belærende mor indlæg, men det er altså ikke såadan jeg mener det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.