Andre sygeplejerske studerende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.390 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

Mutti2

Halløjsa

Vil da lige høre om der er andre end mig der knokler på sygeplejerske udd.!??

Knus Pernille, som begyndte i aug ´09

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

vil-være-gravid

Kæmper ikke mere.

Men HAR gjort :-) Håber, du klarer den

Anmeld

20. marts 2010

Michala

Hej

Jo, jeg er også sygeplejestuderende i Kbh. Jeg startede september '07, så mangler kun et år. Men er jo så lige på barsel (selvom jeg står til at skrive bachelor i dette forår) så bliver jeg lige et halvt år forsinket i forhold til resten af holdet

Anmeld

20. marts 2010

Mutti2

vil-være-gravid skriver:

Kæmper ikke mere.

Men HAR gjort :-) Håber, du klarer den

Ihhhh så snyd

Det er bare det skide anatomi jeg aaaaaaldrig får lært

Meeeeen mon ikke jeg kommer igennem

Knus

Anmeld

20. marts 2010

Halbschön

Milla-Victoria's mor skriver:

Halløjsa

Vil da lige høre om der er andre end mig der knokler på sygeplejerske udd.!??

Knus Pernille, som begyndte i aug ´09

Yep

Startede i sep06, så skulle faktisk ha været færdig.. Men tog pause på 4.sem og så har jeg lige haft 4mdrs barsel, så jeg er færdig til jan.11

Anmeld

20. marts 2010

Mutti2

Michala skriver:

Hej

Jo, jeg er også sygeplejestuderende i Kbh. Jeg startede september '07, så mangler kun et år. Men er jo så lige på barsel (selvom jeg står til at skrive bachelor i dette forår) så bliver jeg lige et halvt år forsinket i forhold til resten af holdet

Ihhhh så dejligt  

Snyd at du ikke mangler mere  Synes bare at vejen igennem det virker sååååååååe uendeligt

Har den dumme anatomiprøve om under en mdr. og jeg har stadig intet lært  Så jeg har meget jeg skal forsøge at lære de næste par uger

Er det så overskueligt at skrive bachelor imens man er på barsel???

Knus

Anmeld

20. marts 2010

Maise

Ihhhh så snyd