Milla-Victoria's mor skriver:
hahahah...... Okay, jeg skal nok prøve så 
Det er skisme sværrer end man lige regner med. Jeg drømmer om at blive sundhedsplejerske, så havde jo derfor ikke regnet med at jeg skulle lære alt om inkontinens og kateter pleje hos ældre.... 
Det er spændende, men lidt svært at finde lysten til, når det ikke er den "slags" mennesker man ønsker at have med at gøre (selv om lysten nok burde være der).
Men skal nu nok lære det, for det er da alligevel spændende
Knus 
Nu er jeg jo selv sygeplejerske og har været på børneafdeling i praktik under studie. er i dag på en ældrepsykiatrisk afd. Om de er voksne eller børn så er der jo en basalviden i anatomi og fysiologi man skal vide. Børn kan jo også blive inkontinente eller skal have lagt katheter så det er en god basal viden af have all around.
Jeg synes heller ikke at det var alt der var lige spændende og troede at jeg skulle arbejde med børn, men jeg vrælede med forældrene på børneafd. når man stod sammen med deres dødsyge børn, det er så fandens hårdt.
Ja sundhedsplejerske har jeg også tænkt på men også hårdt hvis man ser børn der ikke trives.
næ du, at arbejde med ældre, der ved man hvad vej det går og så er det endda okey i de fleste tilfælde.
hmm det lød sgu som et rigtig belærende mor indlæg, men det er altså ikke såadan jeg mener det
Anmeld