Altså alt den snak om september babyer :o)))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Næh, når vi er færdige inde har vi en masse ude..... :-) Har dog allerede lavet rigtig meget ude, fjernede jo ALT i haven... Men mangler stadig at lægge ny indkørsel, fliser rundt om hele huset og anlægge to terrasser, støbe gulv i garagen, lave carport + alt det løse:-)

Eeeevighedsprojekter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Tina2

Zafir skriver:

Eeeevighedsprojekter

Yeps, sådan er det vist bare at bo i hus  Ville da egentlig også være lidt kedeligt, hvis man bare var fuldstændig færdig med alting... Tror Thomas ville blive helt stresset så, hi hi:-)

Anmeld

20. marts 2010

Susan1978

hihi ja han er ikke håndværker for ingenting, man smider ikke noget ud der er så godt. Det havde Jannik bestemt heller ik gjort.

Anmeld

20. marts 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Yeps, sådan er det vist bare at bo i hus  Ville da egentlig også være lidt kedeligt, hvis man bare var fuldstændig færdig med alting... Tror Thomas ville blive helt stresset så, hi hi:-)

Jeg er bare glad for at vi har fået økonomi til at betale os fra nogen lidt vildere projekter vi aldrig har kunne have mulighed for at lave selv

Anmeld

20. marts 2010

Tina2

Zafir skriver:

Jeg er bare glad for at vi har fået økonomi til at betale os fra nogen lidt vildere projekter vi aldrig har kunne have mulighed for at lave selv

Ja, det forstår jeg godt:-) Thomas laver jo stort set det hele selv, og KAN jo også, for han er en fantastisk dygtig håndværker...

Det eneste han har lidt svært ved er VVS og min far er VVS-installatør og smed, så det er perfekt:-) Min far har bla lavet alt gulvvarmen, så det er bare skønt:-)

Anmeld

20. marts 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Ja, det forstår jeg godt:-) Thomas laver jo stort set det hele selv, og KAN jo også, for han er en fantastisk dygtig håndværker...

Det eneste han har lidt svært ved er VVS og min far er VVS-installatør og smed, så det er perfekt:-) Min far har bla lavet alt gulvvarmen, så det er bare skønt:-)

Tom kan jo også stort set alt med sine hænder - helt fantasitsk. Men fordi vores hus er så gammelt og med 500000 tusind skæve vinkler og halløj, ville vi ALDRIG ALDRIG have fået lavet førstesalen uden Allans hjælp... Eller en anden profesionel...

Men det handler også om at sortere i de ting der bare vil være for trælse at rode med eller man ikke gider, fordi man hellere vil noget andet. Tid har man desværre ikke alt for meget af...

Anmeld

21. marts 2010

Fines mor

Stort tillykke til Sofie også ;-)) Hihi

Anmeld

21. marts 2010

Tina2

Zafir skriver:

Tom kan jo også stort set alt med sine hænder - helt fantasitsk. Men fordi vores hus er så gammelt og med 500000 tusind skæve vinkler og halløj, ville vi ALDRIG ALDRIG have fået lavet førstesalen uden Allans hjælp... Eller en anden profesionel...

Men det handler også om at sortere i de ting der bare vil være for trælse at rode med eller man ikke gider, fordi man hellere vil noget andet. Tid har man desværre ikke alt for meget af...

Ingen tvivl om det. Vores hus er jo "kun" fra ´73, men vi har da fundet nogle "skævheder" hist og pist, men ikke mere end det var noget Thomas selv kunne lave, og han elsker jo at gå og ordne den slags....

Vi skulle faktisk ha' haft en til at spartle, da det jo er ret træls job, men i sidste øjeblik ombestemte Thomas sig, for han ville ikke risikere det ikke var gjort ordentligt, så han er perfektionistisk, hvilket jo er godt, men ind imellem kan man også tænke "kom nuuuu" når han går tingene efter igen og igen....

Men han har sgu nået meget og vi er begge meget stolte af han har lavet tingene selv :-)

Anmeld

21. marts 2010

Strack

Jamen altså hvor er det vildt STORT TILLYKKE ) Kan kun sige godt om September børn og husk alle 3 at skal i ha råd og vejledning inden for den nyeste trend i babyudstyr så siger i bare til hehe er jo i babysam

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Strack skriver:

Jamen altså hvor er det vildt STORT TILLYKKE ) Kan kun sige godt om September børn og husk alle 3 at skal i ha råd og vejledning inden for den nyeste trend i babyudstyr så siger i bare til hehe er jo i babysam

Ja. det er jo det Jeg har i hvertfald et par ting jeg ønsker mig dennegang, hvor vi har råd til at købe lidt ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.