Altså alt den snak om september babyer :o)))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.415 visninger
31 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

Sofie

Hvor er det fantastisk at der er flere fra denne gruppe der venter barn igen og at det så lige falder i samme måned (Tina & Zafir) Stort stort tillykke Tina  Og Zafir du får også lige et stort stort tillykke igen

OG............. Så er jeg heller ikke længere hemmelig. Familien ved besked... Jeg er nemlig også GRAVID  Og I tror det er løgn.. men det er også en sept baby...

NF gik rigtig godt.. baby har det godt og jeg har termin 22 sept (ved dog allerede nu at detbliver før da jeg jo skal have PKS).

Har lige lånt genboens pc da jeg stadig ikke kan komme på baby.dk på min egen

Men syntes lige jeg ville fortælle nyheden

Jeg har ikke skrevet noget på FB.. så lad lige vær at skrive noget der endnu ikke

Jeg prøver så vidt muligt stadig at læse med, men savner at kunne skrive og debaterer med jer. Håber det snart løser sig så jeg kan komme på igen.

Går rigtigt godt på mit studie, er meget glad for det.

Håber alle I skønne tøser har det godt

Kh Sofie (13+2)

PS: Zafir.. har med vilje ikke sagt noget til dig tidligere.. ville gerne have din NF overstået først, inden jeg sprang ud.. og min egen derefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

AI For fanden da også... som jeg lige skrev på sms!! - Jeg er da lige ved at falde ned af sofaen nu!!!...

TÆNK at vi skal være på barsel sammen. Så skal vi sku helt sikkert gøre alvor af at drikke te noget oftere med vores bebser.

Hvor er det vildt altså!!!...

Anmeld

19. marts 2010

JulieE

Hej søde Sofie!!!!

HVor er det fedt!! Stort TILLYKKKE!!!! Ih... altså... Hvor er det dejligt!!!!

Man bliver jo næsten skruk af alle de gravide. Hvor er det sjovt, at I kommer til at følges ad. Og der bliver jo babyboom til september!!!

Endnu en gang tillykke Sofie!!

Knus fra

Julie

Anmeld

19. marts 2010

Tina2

Så sprang du endelig ud, smukke!!!! Dejligt, og IGEN IGEN tillykke, selvom jeg jo har vidst det noget tid nu

Hvor er det bare fedt vi følges ad igen- for 3. gang!!!!  Og med 3 dage mellem terminerne (selvom du jo overhaler mig alligevel)!!!!

Septembertøserne styrer

Kram Tina

Anmeld

19. marts 2010

tumle81

Stort tillykke Sofie. Hvor er det dejligt for jer, det bliver skønt med flere babyer i vores skønne gruppe :-)

Knus Kathrina, som er glad for sin baby så man ikke skal rende rundt og være skruk *s*

Anmeld

20. marts 2010

lene

Stort tillykke med den lille i mavsen

knus Lene

Anmeld

20. marts 2010

Susan1978

ihhhhh hvor skønt, sikke i kan...

Tillykke Sofie og familie.

Jeg er meget midsundelig på jeres overskud.. men jeg magter bare ik flere børn lige nu..

Anmeld

20. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Susan1978 skriver:

ihhhhh hvor skønt, sikke i kan...

Tillykke Sofie og familie.

Jeg er meget midsundelig på jeres overskud.. men jeg magter bare ik flere børn lige nu..

Altså - jeg vil også have det fint med 2 rollinger Men jeg syntes det bare er MEGA fedt, tænk at jeg skal følges med to af os 'oprindelige'... hvor sindsygt!!!

Anmeld

20. marts 2010

Tina2

Zafir skriver:

Altså - jeg vil også have det fint med 2 rollinger Men jeg syntes det bare er MEGA fedt, tænk at jeg skal følges med to af os 'oprindelige'... hvor sindsygt!!!

Ja, det er simpelthen bare fedt :-)

Det er bestemt også slut herfra, når vi har fået nummer 3:-) Vi har altid begge gerne villet ha' 3, så det er jo perfekt, og nu bliver 3. børneværelse også snart færdigt og så er her ikke plads til flere værelser *gg*

Anmeld

20. marts 2010

Muslingen

Ihh altså hvor fantastisk. STORT Tillykke!!!

Og nej jeg er ikke det mindste skruk, men hvor er det skønt for jer

Knus Fie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.