Altså alt den snak om september babyer :o)))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Ja, det er simpelthen bare fedt :-)

Det er bestemt også slut herfra, når vi har fået nummer 3:-) Vi har altid begge gerne villet ha' 3, så det er jo perfekt, og nu bliver 3. børneværelse også snart færdigt og så er her ikke plads til flere værelser *gg*

Vi har slet ikke noget værelse til bebsen... Men der er jo tid nok til at løse det... Idun fik først sit værelse, da hun blev 2 år, sååee..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Tina2

Zafir skriver:

Vi har slet ikke noget værelse til bebsen... Men der er jo tid nok til at løse det... Idun fik først sit værelse, da hun blev 2 år, sååee..

Ja, her er jo ligesom også køkken ligenu i det der skal blive bebsens værelse  Men det er forhåbentlig færdigt til den kommer, for puslebord osv skal jo være derinde... Begge badeværelser skal jo laves om, det ene er allerede raget ned:-)

Anmeld

20. marts 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Ja, her er jo ligesom også køkken ligenu i det der skal blive bebsens værelse  Men det er forhåbentlig færdigt til den kommer, for puslebord osv skal jo være derinde... Begge badeværelser skal jo laves om, det ene er allerede raget ned:-)

Vi havde puslebord i bryggerset med Idun. Det gør vi også bare med den næste

Anmeld

20. marts 2010

Tina2

Zafir skriver:

Vi havde puslebord i bryggerset med Idun. Det gør vi også bare med den næste

Vi har begge gange haft det på værelserne, det duer ikke i bryggerset her... Og det er heller ikke færdigt endnu... MEN mit køkken er snart færdigt, jubiiii!  Og dermed også snart stuen jo:-)

Anmeld

20. marts 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Vi har begge gange haft det på værelserne, det duer ikke i bryggerset her... Og det er heller ikke færdigt endnu... MEN mit køkken er snart færdigt, jubiiii!  Og dermed også snart stuen jo:-)

Allan er jo også snart færdige med væggende på vores førstesal. Så skal vi lave nyt værelse til Idun og nyt bryggers. Det blir coool!!

Anmeld

20. marts 2010

Tina2

Zafir skriver:

Allan er jo også snart færdige med væggende på vores førstesal. Så skal vi lave nyt værelse til Idun og nyt bryggers. Det blir coool!!

Ja, det er så fedt at få lavet nyt  Men jeg mangler VIRKELIG min stue nu (har undværet den siden 18. jan)!!!!

Bagefter skal der laves 2 badeværelser, kontor, bryggers og børneværelse, så her er bestemt nok at se til.... Men i første omgang skal stue/køkken være færdigt og så bryggers og børneværelse.

Når vi er færdige er hele hytten så også renoveret og der er jo kommet 32 m2 på, så det er bare SÅ dejligt! Glæder mig sådan til at sidde i min store lyse stue og lave mad i mit fantastisk lækre køkken :-) Hader jo det jeg har nu- orange retro køkken

Anmeld

20. marts 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Ja, det er så fedt at få lavet nyt  Men jeg mangler VIRKELIG min stue nu (har undværet den siden 18. jan)!!!!

Bagefter skal der laves 2 badeværelser, kontor, bryggers og børneværelse, så her er bestemt nok at se til.... Men i første omgang skal stue/køkken være færdigt og så bryggers og børneværelse.

Når vi er færdige er hele hytten så også renoveret og der er jo kommet 32 m2 på, så det er bare SÅ dejligt! Glæder mig sådan til at sidde i min store lyse stue og lave mad i mit fantastisk lækre køkken :-) Hader jo det jeg har nu- orange retro køkken

Mm... Altså færdige og færdige... Det tror jeg aldrig blir.. Men så længe det blir rigtig dejligt.. Og det er det jo allerede

Anmeld

20. marts 2010

Susan1978

Tina2 skriver:

ahhhh hold op dit orange retro køkken er da feeedt..   hihi  ej kan godt forstå du glæder dig.

Anmeld

20. marts 2010

Tina2

Zafir skriver:

Mm... Altså færdige og færdige... Det tror jeg aldrig blir.. Men så længe det blir rigtig dejligt.. Og det er det jo allerede

Næh, når vi er færdige inde har vi en masse ude..... :-) Har dog allerede lavet rigtig meget ude, fjernede jo ALT i haven... Men mangler stadig at lægge ny indkørsel, fliser rundt om hele huset og anlægge to terrasser, støbe gulv i garagen, lave carport + alt det løse:-)

Anmeld

20. marts 2010

Tina2

Susan1978 skriver:

ahhhh hold op dit orange retro køkken er da feeedt..   hihi  ej kan godt forstå du glæder dig.

Yrk! Og nu vil Thomas ha' noget af det ind i firmaet.... Det er jo sindssygt velholdt til det har stået her siden '73, men jeg holder det bare ikke ud mere!!!! Og jeg HAR fået lov at smadre en låge med en forhammer og DET glæder jeg mig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.