Har I opvaskemaskine ? (igen bare for sjov)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

Bavianis

Caroline86 skriver:

Ja, vi har opvaskemaskine, og vi er rigtig glade for den tid vi sparer!! Når det så er sagt ville det, for mig, ikke være jordens undergang at skulle undvære den

Men vi er MEGET glade for den

For mig ville det faktisk næsten være jordens undergang, haha! Jeg HADER at vaske op.

Da vi boede i lejligheden gik den engang i stykker. Da reperatøren kom efter et par dage stod der bare en MEGA opvask på køkkenbordet - jeg havde bare nægtet at vaske op! Så der blev spist morgenmad af Tupperwareskåle og andet spændende

Jeg husker også at værdsætte min opvaskemaskine HVER dag - søøøøde opvaskemaskine!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Diana...

Pia. skriver:

jeg har en - og ville seriøst ikke undvære den, syntes den spare mig for en masse tid... hader at vaske op og tøre af... så jeg er glad for min opvaskemaskine...

Knus Pia.

Jeg har det præcis som dig, spil af tid nå man bare lige kan putte det i opvaskemaskinen :) Elsker vores og ville aldrig kunne undvære den. 

Anmeld

19. marts 2010

Diana...

CRS skriver:

Har svaret andet...

men burde skrive ja... Den er bare lettere i stykker Hø Hø

Eller Gravid!!!

Fredags ballade når min kære hustru læser det her

Ha ha ha :)

Anmeld

19. marts 2010

Leneur

Jeg har også en men også kun fordi der blev lavet nyt køkken for ca. halvanden år siden, bor jo til leje men heldigvis da. Lige pt er Silje meget interesseret i den men hun skal nok blive træt af det, da det på sigt bliver en af hendes pligter at tømme den som en del af hendes lommepenge.... ;-) Ja ja så slem en mor er jeg..... :-D

Anmeld

19. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har stemt andet, for vi har ikke nogen lige nu, men den er på vej

Anmeld

19. marts 2010

MariaJ

Det var nok et af de største materielle fremskridt i mit liv, da vi fik opvaskemaskine for fire år siden.  Før det boede jeg også i lejlighed hvor der ikke var plads til hverken opvaskemaskine eller vaskemaskine. det skal blive seriøst trange tider, før jeg vil overveje at undvære min ven opvaskemaskinen igen

Maria

Anmeld

19. marts 2010

Bom

Vi har Bosh'en til at vaske op...  Gider sku ikke gøre det selv..

Da kæresten og jeg flyttede i lejlighed sammen for 4 år siden, sagde jeg til ham, at jeg nok skulle lave mad hver dag, hvis han tog opvasken.. Der gik ikke engang en måned, så havde vi købt opvaskemaskine..  

Nu er Bosh'en heldigvis flyttet med os i hus..

Anmeld

19. marts 2010

Chalala85

Pia. skriver:

jeg har en - og ville seriøst ikke undvære den, syntes den spare mig for en masse tid... hader at vaske op og tøre af... så jeg er glad for min opvaskemaskine...

Knus Pia.

Har det på præcis samme måde

Anmeld

19. marts 2010

karina1980

det har vi, da det er alt for dyrt at købe pap-service i længden og hverken min mand eller jeg er tilhængere af opvask i hånden.

jeg er faktisk ret meget i tvilv om jeg idag ville kunne holde rigtigt på en af de dimser de bruger til det pjat

Anmeld

19. marts 2010

otlitrom

CRS skriver:

Har svaret andet...

men burde skrive ja... Den er bare lettere i stykker Hø Hø

Eller Gravid!!!

Fredags ballade når min kære hustru læser det her

Sådan en opvaskemaskine har jeg også   Ham ku' jeg ikke undvære!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.