Har I opvaskemaskine ? (igen bare for sjov)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

LISBETH:-)

CRS skriver:

Har svaret andet...

men burde skrive ja... Den er bare lettere i stykker Hø Hø

Eller Gravid!!!

Fredags ballade når min kære hustru læser det her

Synes godt nok også du er meget modig!!!!!!

Kan hører at du er en af de mænd der bor i et selvrensende hjem - opvasken, tøjet og huset bliver rent helt af sig selv!!!! Sådan et hjem har min mand også, og jeg ønsker mig et i mit næste liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

trunte89

Jeg er vokset op uden opvaskemaskine, så det første jeg købte da jeg flyttede hjemmefra var en opvaskemaskine.

Og jeg ELSKER den! Ville absolut ikke undvære den.

Anmeld

19. marts 2010

Michael healer

ChristinaS skriver:

Nope, desværre. Der kan simpelthen ikke klemmes mere ind i køkkenet når der også skal være plads til at lave mad... kunne selvfølgelig vælge at spise ude - meeeeeeen så er der jo ikke rigtig brug for den 

Hvad så med ude på badeværelset , der kan du sætte en bordmodel måske ? he he

Anmeld

19. marts 2010

Pia.

Eva skriver:

Det sætter jeg drengene til her...både sætte i og fylde den...børnearbejde er lige mig...

Tror jeg skal blive bedre til at sætte mine unger i gang.. vil så sige de er søde til at tage deres egen tallerken med ud og sætte i, men at tømme den er ikke sket så tit...

jeg må vist skrue bissen på...

Anmeld

19. marts 2010

Mira0911

Jep vi har en... Og kan slet ikke undvære den...

Anmeld

19. marts 2010

Sara.

lisbeth2910 skriver:

Synes godt nok også du er meget modig!!!!!!

Kan hører at du er en af de mænd der bor i et selvrensende hjem - opvasken, tøjet og huset bliver rent helt af sig selv!!!! Sådan et hjem har min mand også, og jeg ønsker mig et i mit næste liv

Jeg er så konen.... og burde vel halvt uddele klask til min kære mand.............

men.... har termin næste fredag og har det bedre nu end jeg har haft resten af min graviditet (det siger måske lidt?)....

Så i de sidste 9 mdr har Christian stået for mad, opvask osv osv. Imens jeg ingenting har lavet mere eller mindre.....

Anmeld

19. marts 2010

Sara.

CRS skriver:

Har svaret andet...

men burde skrive ja... Den er bare lettere i stykker Hø Hø

Eller Gravid!!!

Fredags ballade når min kære hustru læser det her

Elsker også dig skat...

ps Jeg tog ski da opsvasken igår!!!!!

Anmeld

19. marts 2010

Sara.

Jeg har svaret nej...

Men synes nu ikke det er hyggeligt....

Men tror faktisk ikke vi må købe en der hvor vi bor til leje...... så blir vi jo nødt til at vaske op. Meget enkelt

Anmeld

19. marts 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Tror jeg skal blive bedre til at sætte mine unger i gang.. vil så sige de er søde til at tage deres egen tallerken med ud og sætte i, men at tømme den er ikke sket så tit...

jeg må vist skrue bissen på...

Jeg beder dem også bare om det... mest når jeg er meget på skole og det er lidt presset ellers har mine det også nemt...

Anmeld

19. marts 2010

siw84

ja vi har en og er super glad for den.. udover det sparer tid så var hovedårsagen til vi købte en altså ikke fordi vi ikke gad vaske op i hånden men at vi sparer rigtig meget på vores vandforbrug..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.