Har I opvaskemaskine ? (igen bare for sjov)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har to, den ene er en Bosch mener jeg og den anden er en svensk model af mærket Niklas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Pia.

Rosa skriver:

Vi har to, den ene er en Bosch mener jeg og den anden er en svensk model af mærket Niklas

Hvor er du heldig at have to - Vil det sige man kan låne en af dig hvis ens egen en dag går i stykker... du kan jo selv vælge hvilken en du vil låne ud *GRINER*

Knus Pia.

Anmeld

19. marts 2010

oo

altså vi vasker ikke op SAMMEN, men vi vasker op i hånden det er lidt ligegyldigt med en opvaskemaskine til to personer, synes jeg!

Anmeld

19. marts 2010

oo

forresten...kom lige til at tænke på en sjov historie: min venindes farmor (der nu er død) havde to opvaskemaskiner. hun satte aldrig servicet på plads, men tog det rene fra den ene og når hun havde spist kom det over i den anden, og så passede det med, at når den rene var tømt, så var den beskidte fyldt og så vaskede hun det

Anmeld

19. marts 2010

CS

Michael healer skriver:

Hvad så med ude på badeværelset , der kan du sætte en bordmodel måske ? he he

haha - aaaaahhhhhh så desperat er jeg så heller ikke

Anmeld

19. marts 2010

FruEllingsen

Vi har en opvaskemasiken. og ved virkelig ikke hvad jeg skulle gøre uden  den

Anmeld

19. marts 2010

Tina2

Vi fik først opvaskemaskine, da vi flyttede i hus for 3 år siden og jeg EEEEEELSKER det "dyr"  Kunne da slet ikke undvære den

Anmeld

19. marts 2010

Vidunderligeunger

har stemt andet.

Vi har en nu og ville ikke kunne overleve uden - MEN, vi skal flytte pr. 1.4.10 og der er der simpelthen ikke plads til en opvaskemaskine  så mor her må bruge sin barsel på at lære at vaske op i hånden

Anmeld

19. marts 2010

nannanadja

vi har ikke nogle opvaskemaskine for der er ikke plads i vores køkken.

Anmeld

19. marts 2010

LauraLW

Har svaret andet... Vi har ikke en, men det er KUN fordi vi ikke har plads. Det er dog et meget stort ønske og krav til næste bolig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.