10+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Maise

Kææææft du er heldig. Vægttab og en så fin gravid mave. glæder mig til at følge dig bule

Sover du med kjole ? tsk tsk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

oo

Maise skriver:

Kææææft du er heldig. Vægttab og en så fin gravid mave. glæder mig til at følge dig bule

Sover du med kjole ? tsk tsk

jeg sover i alt! jeg har en natkjole på og joggingbusker og en sweater udover

ja, jeg synes også det er ret rart med vægttabet, for det var klart tiltrængt, og så er det jo dejligt når det sker uden man gør noget for det - altså udover at blive gravid og gå fuldkommen ned med kvalme

Anmeld

21. marts 2010

Maise

Tjuhl skriver:

jeg sover i alt! jeg har en natkjole på og joggingbusker og en sweater udover

ja, jeg synes også det er ret rart med vægttabet, for det var klart tiltrængt, og så er det jo dejligt når det sker uden man gør noget for det - altså udover at blive gravid og gå fuldkommen ned med kvalme

det er måske att den stress op til din graviditet i efteråret med jeres forsøg og så kvalme og opkastninger. ja ihvertfald en fed start på vægtkurven. Jeg tog 25 kg på. har tabt de 14, hmm de sidste 11 kilo prøver jeg at gå væk med barnevognen, hmm men skal nok også spise noget sundere hvis jeg vil have det væk. fandens med den amning, er så skide sulten og tørstig, troede kun det var sådan når man er gravid, men nej nej det forsætter.

Vil i vide kønnet ?

Anmeld

21. marts 2010

FruEllingsen

Tjuhl skriver:

tark tark...ja, hvis jeg ser på mig selv inde i min mors mave og søren inde i hans mors mave, så er der chance for at blive GIGANTISK! vi får se...vi var i hvert fald begge to nogle basser!!

kvalmen er der, men opkastningerne forsvandt som dug for solen for tre dage siden, så jeg er næsten lykkelig lige i disse dage

Det er da dejligt at opkastningerne er forsvundet. Glæder mig til at følge din mave

Anmeld

21. marts 2010

mariamiss6

Iiiih jeg synes stadig bare det er SÅ fantastisk... dejligt at se din mave

Anmeld

22. marts 2010

Ansemusen

Ja der er den jo den lille  Super fin, glæder mig til at følge mavsens udvikling!

Anmeld

22. marts 2010

Enayia

Hvor er du bare smuk!

Anmeld

22. marts 2010

oo

Maise skriver:

det er måske att den stress op til din graviditet i efteråret med jeres forsøg og så kvalme og opkastninger. ja ihvertfald en fed start på vægtkurven. Jeg tog 25 kg på. har tabt de 14, hmm de sidste 11 kilo prøver jeg at gå væk med barnevognen, hmm men skal nok også spise noget sundere hvis jeg vil have det væk. fandens med den amning, er så skide sulten og tørstig, troede kun det var sådan når man er gravid, men nej nej det forsætter.

Vil i vide kønnet ?

nej, vi vil bare have os en rask og fuldfed baby  jeg er også begyndt at tænke rigtig meget på det med hvor stor man mon ender med at blive! det kan man jo ikke rigtig vide og selvom man har alle mulige gode intentioner og jeg godt ved at jeg ikke må tage så meget på fordi jeg i forvejen er overvægtig, så er det jo lidt BLAAAAH! for nu hvor opkastningerne er stoppet, æder jeg jo som et svin!

Anmeld

22. marts 2010

Valle81

Tjuhl skriver:

her er jeg (i nattøj) og fister løgsovsen i maven i 11. uge det kan man jo sagtens se!! hos lægen i sidste uge viste det sig, at jeg havde tabt 6-7 kilo siden i sommers, så det var jo fint!

Ja mon ikke hvor kan man se det:0)

Wauw, hvor der klæder dig. Og du fortjener også bare den største struttende mave man kan ønske sig efter det i hvar været igennem:0)

Glæder mig til at se mange flere mavebilleder:0)

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.