Zafir skriver:
Det virker heller ikke som om jeg har taget på nu. Men jeg er jo ikke sådan en der vejer mig.
Jeg har jo ikke kastet op, jeg har bare ikke vildt meget appetit. Heller ikke nu, selvom jeg ikke har kvalme mere. mmm.
Altså - hvor meget rygsøjlen bøjer normalt?.. Men altså tror du så den bøjer ligeså meget ekstra, hvis man er svajrygget i forvejen?
godt spørgsmål....den bøjede ligesom bare helt ind i ryggen, synes jeg, men hvis man allerede har den halvvejs derinde, så kan det godt være det ikke bliver så slemt. vi får se, vi får se.
nej appetiten er det også så som så med her...der ryger mest af alt brød ned, så det er fint.
næh, vi har aldrig haft en vægt, men jeg vejede mig i sommers hos min svigerinde og så blev jeg vejet af lægen (der synes det var ganske skrækkeligt at jeg ikke havde en vægt og ikke vidste hvad min præcise vægt før graviditeten var) og der var 5 kilos forskel. nu har vi købt en vægt, men vi var så utrolig dumme at købe en elektronisk, som vi overhovedet ikke kan finde ud af - pisseirriterende.
Anmeld