10+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

Kruse90

dejlig bule
Glæder mig til at følge udviklingen smukke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Bavianis

Rigtig skøn bule!

Anmeld

19. marts 2010

*A*

Så fint...

Anmeld

19. marts 2010

CS

Sikke en fin mavse

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er da rigtig skønt. Man kan da se der sker noget nu

Anmeld

21. marts 2010

oo

Zafir skriver:

Det er da rigtig skønt. Man kan da se der sker noget nu

jaaa! man kan se der sker noget derinde søren siger jeg svajer meget mere i ryggen nu end jeg gjorde før (selvom jeg altid har haft et heftigt svaj)

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

jaaa! man kan se der sker noget derinde søren siger jeg svajer meget mere i ryggen nu end jeg gjorde før (selvom jeg altid har haft et heftigt svaj)

Altså jeg har jo scoliose... og da jeg var gravid med Idun rettede min scoliose sig ud!! Ret så underligt. Men den kom nu tilbage igen, lige bagefter jeg havde født...

Men et svaj i ryggen blir nok lidt mere udtalt, fordi der kommer vægt på forsiden.

I øvrigt syntes jeg SLET ikke du er tyk (altså på resten af kroppen) som vi snakkede om inden vi blev gravide

Anmeld

21. marts 2010

oo

Zafir skriver:

Altså jeg har jo scoliose... og da jeg var gravid med Idun rettede min scoliose sig ud!! Ret så underligt. Men den kom nu tilbage igen, lige bagefter jeg havde født...

Men et svaj i ryggen blir nok lidt mere udtalt, fordi der kommer vægt på forsiden.

I øvrigt syntes jeg SLET ikke du er tyk (altså på resten af kroppen) som vi snakkede om inden vi blev gravide

årh tak jeg har også tabt nogle kilo under brækfesten!! ja, jeg så sådan en tegningfims i en af graviditetsbøgerne hvor man kunne se hvordan rygsøjlen bøjede sig jo større man blev..yaks mand!

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

årh tak jeg har også tabt nogle kilo under brækfesten!! ja, jeg så sådan en tegningfims i en af graviditetsbøgerne hvor man kunne se hvordan rygsøjlen bøjede sig jo større man blev..yaks mand!

Det virker heller ikke som om jeg har taget på nu. Men jeg er jo ikke sådan en der vejer mig.

Jeg har jo ikke kastet op, jeg har bare ikke vildt meget appetit. Heller ikke nu, selvom jeg ikke har kvalme mere. mmm.

Altså - hvor meget rygsøjlen bøjer normalt?.. Men altså tror du så den bøjer ligeså meget ekstra, hvis man er svajrygget i forvejen?

Anmeld

21. marts 2010

oo

Zafir skriver:

Det virker heller ikke som om jeg har taget på nu. Men jeg er jo ikke sådan en der vejer mig.

Jeg har jo ikke kastet op, jeg har bare ikke vildt meget appetit. Heller ikke nu, selvom jeg ikke har kvalme mere. mmm.

Altså - hvor meget rygsøjlen bøjer normalt?.. Men altså tror du så den bøjer ligeså meget ekstra, hvis man er svajrygget i forvejen?

godt spørgsmål....den bøjede ligesom bare helt ind i ryggen, synes jeg, men hvis man allerede har den halvvejs derinde, så kan det godt være det ikke bliver så slemt. vi får se, vi får se.

nej appetiten er det også så som så med her...der ryger mest af alt brød ned, så det er fint.

næh, vi har aldrig haft en vægt, men jeg vejede mig i sommers hos min svigerinde og så blev jeg vejet af lægen (der synes det var ganske skrækkeligt at jeg ikke havde en vægt og ikke vidste hvad min præcise vægt før graviditeten var) og der var 5 kilos forskel. nu har vi købt en vægt, men vi var så utrolig dumme at købe en elektronisk, som vi overhovedet ikke kan finde ud af - pisseirriterende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.