Tjuhl skriver:
hmmm......jamen jeg går jo i sådan nogle store flagrekjoler, som jeg sagtens kan tage nogle kilo på under uden det gør den store forskel....jeg har faktisk tænkt en del på det med at kroppen forandres i denne her weekend, nok fordi at maven begynder at få en form og brysterne er vokset en del. for en uge siden ville jeg have sagt, at mit mål var at vende tilbage til en tilstand uden konstant opkastning...men nu ved jeg ikke. jeg tror bare gerne jeg vil ligne mig selv igen...men så, ja, så synes jeg jo også det er fantastisk at man kan se man har groet et liv med sin krop bagefter også. bare jeg kan passe mine jogginsbukser, så er jeg vist tilfreds 
Ja... det kan der være noget om
Det der har ændret sig mest, fra jeg fik Idun, var mit hofteben... Det er simpelthen blevet bredere... mmm.
Også altså ja, jeg var RET så slank dengang. Men det var også efter jeg ikke helt havde fået normaliseret min vægt, efter det der meget skidte forhold til min ex... mmm.. Så jeg er bare tilfreds, når jeg er dejlig midt imellem og både har babser og mås
Sådan som rigtige kvinder skal se ud 
Anmeld