10+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

godt spørgsmål....den bøjede ligesom bare helt ind i ryggen, synes jeg, men hvis man allerede har den halvvejs derinde, så kan det godt være det ikke bliver så slemt. vi får se, vi får se.

nej appetiten er det også så som så med her...der ryger mest af alt brød ned, så det er fint.

næh, vi har aldrig haft en vægt, men jeg vejede mig i sommers hos min svigerinde og så blev jeg vejet af lægen (der synes det var ganske skrækkeligt at jeg ikke havde en vægt og ikke vidste hvad min præcise vægt før graviditeten var) og der var 5 kilos forskel. nu har vi købt en vægt, men vi var så utrolig dumme at købe en elektronisk, som vi overhovedet ikke kan finde ud af - pisseirriterende.

Altså min moster er jo også normalt ret svajrygget. Men jeg syntes ikke hun har brokket sig så meget over det med ryggen. Mmm. Men jeg har jo heller ikke rigtig spurgt hende om det. mmm

Jeg så jo hvad jeg vejede hos lægen. Jeg er ellers IMOD vejning. Jeg er FOR at man ser sund ud og kan passe sit tøj. Så behøver man ikke veje sig hele tiden... Men vi har vidst en vægt et sted. mmm...

Men når jeg har født - SÅ skal jeg tilbage i mine læderbukser hehe. Det er målet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

oo

Zafir skriver:

Altså min moster er jo også normalt ret svajrygget. Men jeg syntes ikke hun har brokket sig så meget over det med ryggen. Mmm. Men jeg har jo heller ikke rigtig spurgt hende om det. mmm

Jeg så jo hvad jeg vejede hos lægen. Jeg er ellers IMOD vejning. Jeg er FOR at man ser sund ud og kan passe sit tøj. Så behøver man ikke veje sig hele tiden... Men vi har vidst en vægt et sted. mmm...

Men når jeg har født - SÅ skal jeg tilbage i mine læderbukser hehe. Det er målet

godt mål!

jeg er helt enig med hensyn til vejning, forresten.

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

Ja det er da godt til at se

Glæder mig også rigtig meget til at følge dig

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

godt mål!

jeg er helt enig med hensyn til vejning, forresten.

Har du et mål bagefter?

Anmeld

21. marts 2010

Vial

Fin lille mave. det bliver sjovt at følge dig og maven de næste måneder frem mod skrig og skrål

Anmeld

21. marts 2010

oo

Zafir skriver:

Har du et mål bagefter?

hmmm......jamen jeg går jo i sådan nogle store flagrekjoler, som jeg sagtens kan tage nogle kilo på under uden det gør den store forskel....jeg har faktisk tænkt en del på det med at kroppen forandres i denne her weekend, nok fordi at maven begynder at få en form og brysterne er vokset en del. for en uge siden ville jeg have sagt, at mit mål var at vende tilbage til en tilstand uden konstant opkastning...men nu ved jeg ikke. jeg tror bare gerne jeg vil ligne mig selv igen...men så, ja, så synes jeg jo også det er fantastisk at man kan se man har groet et liv med sin krop bagefter også. bare jeg kan passe mine jogginsbukser, så er jeg vist tilfreds

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

hmmm......jamen jeg går jo i sådan nogle store flagrekjoler, som jeg sagtens kan tage nogle kilo på under uden det gør den store forskel....jeg har faktisk tænkt en del på det med at kroppen forandres i denne her weekend, nok fordi at maven begynder at få en form og brysterne er vokset en del. for en uge siden ville jeg have sagt, at mit mål var at vende tilbage til en tilstand uden konstant opkastning...men nu ved jeg ikke. jeg tror bare gerne jeg vil ligne mig selv igen...men så, ja, så synes jeg jo også det er fantastisk at man kan se man har groet et liv med sin krop bagefter også. bare jeg kan passe mine jogginsbukser, så er jeg vist tilfreds

Ja... det kan der være noget om Det der har ændret sig mest, fra jeg fik Idun, var mit hofteben... Det er simpelthen blevet bredere... mmm.

Også altså ja, jeg var RET så slank dengang. Men det var også efter jeg ikke helt havde fået normaliseret min vægt, efter det der meget skidte forhold til min ex... mmm.. Så jeg er bare tilfreds, når jeg er dejlig midt imellem og både har babser og mås Sådan som rigtige kvinder skal se ud

Anmeld

21. marts 2010

oo

Zafir skriver:

Ja... det kan der være noget om Det der har ændret sig mest, fra jeg fik Idun, var mit hofteben... Det er simpelthen blevet bredere... mmm.

Også altså ja, jeg var RET så slank dengang. Men det var også efter jeg ikke helt havde fået normaliseret min vægt, efter det der meget skidte forhold til min ex... mmm.. Så jeg er bare tilfreds, når jeg er dejlig midt imellem og både har babser og mås Sådan som rigtige kvinder skal se ud

jæs I hear you! babser og mås skal der alligevel til. i hvert fald hos min langskæggede viking

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

jæs I hear you! babser og mås skal der alligevel til. i hvert fald hos min langskæggede viking

Godt med langskæggede vikinger hehe

Anmeld

21. marts 2010

ooo

Sååå fin mave.

Og hvor er det flot at du har tabt dig 6 kg

Kram Metha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.