Søger veninde Nordjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

incognito

B&J skriver:

ja sådan er det med de han hunde men en fast hånd og noget godt mad osv. så er alt det som det skal være...

jaa det kunne være vildt sjovt af have dig som jórdmor selv om da jeg fødte daniel havde jeg 6 forskellige, og mødte i alt lidt over 10-12 stykker uhh det var noget af en omgang men søde det var de alle sammen

Jeg håber i hvert fald på at kunne bringe smil på læben af de gravide kvinder, og gøre deres tid med mig spændende og til at overskue.

Jeg ser i hvert fald frem til det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

B&J

Nemlig for tiden kan godt være lang og hård hihihi....

men ja du har sådan et smilene ansigt så tror på du kan få et smil på læben af de gravide...

Anmeld

22. marts 2010

Orkide86

Jeg kunne osse godt bruge en god veninde, som om dem man havde, forsvant da man fik barn..

Jeg er 23 år, bor i Hellum, har ca 20 km til Hjørring.. Min kæreste er 21 år, vi har Natasja på 4 måneder og vores hund på 2 år

Jeg går på barsel, og har desværre ikke noget job at finde tilbage til.

Knus Mirjam

Anmeld

10. juni 2010

Mor-til-asta-09

B&J skriver:

kom til af læse på gruppen hemmeligheder og tænkte måske kunne jeg eller andre være  heldige af finde en sød veninde under nordjylland eller længere væk....

Lidt om mig...

er en pige er altid er super glad og elsker af grine er overvægtig men har det super med det for jeg er som jeg er og min kæreste elsker mig for den jeg er... er 23 år elsker lange snakke tøse snak gode film min kat og helt  klart min søn på ca 2uger og min kæreste på 34....

min veninde for mig skal være 110% ærlig hele tiden skal holde på hemmeligheder og skal sige sandheden kan ikke have folk der lyver...

håber jeg måske kunne blive din gode veninde

Jeg er også fra nordjylland.. Er 24 år og bor i tårs ( hjørring ) Der bor jeg med min kæreste og vores lille prinsesse Asta på snart 10 mdr..

Jeg er tilflytter, og har derfor ingen Veninder heroppe omkring.. Så jeg er helt klart med på at mødes eller snakke lidt videre

Anmeld

6. juni 2011

jeanett 26

Nogen fra området ved vesthimmerland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.