Søger veninde Nordjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

B&J

skoust skriver:

jamen jeg bor i hjørring for mig selv nu oliver kom jo i plejefamilie dengang fordi jeg var sammen med en der slog ham så ja.. der er der allerede meget at snakke om... men vil du ikke skfrive en mail til mig på facebook så jeg kan få at vide hvad du har fået at vide om mig..

er sendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

B&J

<3Elias&Christina<3 skriver:

husker det godt... jeg er helt alene og laver alt selv også selv om jeg er i den støtte familie.. de er der kun hvis jeg harr spøgsmål... fareb vil ikk kendes ved ham såh jeg er   HELT alene

Forstår slet ikke man ikke vil kendes ved sådan en dejlig dreng som du har han er virkelig kær.... han er lige til af spise som man siger griner....

Anmeld

19. marts 2010

incognito

Nå, jeg tager chancen, selvom jeg nok ikke kan "bruges"

Jeg bliver 18 år i april. Jeg bor i Hjørring. Jeg går på VUC og tager 10 klasse på et halvt år - efter sommerferien tager jeg så på HF (også VUC)

Bopbop. Ingen børn endnu (Manden skal lige findes, og så skal der lige være en fuldendt uddannelse )

Anmeld

19. marts 2010

B&J

Jenet skriver:

Nå, jeg tager chancen, selvom jeg nok ikke kan "bruges"

Jeg bliver 18 år i april. Jeg bor i Hjørring. Jeg går på VUC og tager 10 klasse på et halvt år - efter sommerferien tager jeg så på HF (også VUC)

Bopbop. Ingen børn endnu (Manden skal lige findes, og så skal der lige være en fuldendt uddannelse )

Man skal altid have en chance man kan jo aldrig vide hvad der gemmer bag en person smiler.... det kan jo altid være noget godt men nogle gange desværre også noget negativt men pyt med det  hvad går du ellers rundt og laver ???

Anmeld

19. marts 2010

incognito

B&J skriver:

Man skal altid have en chance man kan jo aldrig vide hvad der gemmer bag en person smiler.... det kan jo altid være noget godt men nogle gange desværre også noget negativt men pyt med det  hvad går du ellers rundt og laver ???

Lige nu?

Tja, jeg venter på, at jeg skal afsted til lægen (jeg kan ikke høre på det ene øre!) - derefter skal jeg hen på skolen, skrive en aflevering og sende den inden klokken 12... lidt stresset skal man vel være.

Til hverdag går jeg jo i skole; det fylder en del. Udover det har jeg min dejlige (dog teenager) hund Charlie - ham bruger jeg selvfølgelig også en del tid på

Anmeld

19. marts 2010

B&J

Jenet skriver:

Lige nu?

Tja, jeg venter på, at jeg skal afsted til lægen (jeg kan ikke høre på det ene øre!) - derefter skal jeg hen på skolen, skrive en aflevering og sende den inden klokken 12... lidt stresset skal man vel være.

Til hverdag går jeg jo i skole; det fylder en del. Udover det har jeg min dejlige (dog teenager) hund Charlie - ham bruger jeg selvfølgelig også en del tid på

Ja hold da op du skal stresse i dag pas nu på ikke det ender jo med jeg skal sove fordi du har så travlt hihihi...

ej det er da ikke så godt med dit øre håber lægen kan hjælpe dig... ja jeg stresser ingen steder sidder og slapper 90% af og venter på sundhedsplejsken skal komme og håber på hun kan komme med nogle gode råd da min dreng ikke gider sove imellem kl 16 til 22 og fra 02 til 04 det er lidt hårdt... og den lille mand han bliver så træt og pivet hihihi så mig og min kæreste har store sorte rander under øjne hihihii...

var du ved af tage en HF??? og hvad vil du så med den der efter??

og ja hvad er det for en hund du har>???

Anmeld

19. marts 2010

incognito

B&J skriver:

Ja hold da op du skal stresse i dag pas nu på ikke det ender jo med jeg skal sove fordi du har så travlt hihihi...

ej det er da ikke så godt med dit øre håber lægen kan hjælpe dig... ja jeg stresser ingen steder sidder og slapper 90% af og venter på sundhedsplejsken skal komme og håber på hun kan komme med nogle gode råd da min dreng ikke gider sove imellem kl 16 til 22 og fra 02 til 04 det er lidt hårdt... og den lille mand han bliver så træt og pivet hihihi så mig og min kæreste har store sorte rander under øjne hihihii...

var du ved af tage en HF??? og hvad vil du så med den der efter??

og ja hvad er det for en hund du har>???

Jeg er blevet renset ud nu, så jeg kan endelig høre igen!

Men nej, ikke HF... endnu! Jeg blev nødt til at tage 10 klasse, sagde de, for at komme på HF... sååå må jeg jo tage 10 klasse på et halv tår på VUC (jeg gad ikke gå i Hjørring Ny 10, da jeg føler, at jeg har  brug for modne omgivelser)

MEN efter sommerferien skal jeg på HF (også VUC) og derefter vil jeg muligvis uddanne mig til jordemoder

OOOOOOOG det er en golden retriever jeg har. Han hedder Charlie:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. marts 2010

B&J

Jenet skriver:

Jeg er blevet renset ud nu, så jeg kan endelig høre igen!

Men nej, ikke HF... endnu! Jeg blev nødt til at tage 10 klasse, sagde de, for at komme på HF... sååå må jeg jo tage 10 klasse på et halv tår på VUC (jeg gad ikke gå i Hjørring Ny 10, da jeg føler, at jeg har  brug for modne omgivelser)

MEN efter sommerferien skal jeg på HF (også VUC) og derefter vil jeg muligvis uddanne mig til jordemoder

OOOOOOOG det er en golden retriever jeg har. Han hedder Charlie:

Ejj hvor er han bare en dejlig hunde vaps...

ej til jordmor det lyder kanon spænde så kan det være når jeg skal have mit næste barn du er praktikant  ihh hvor spænde eller nr 3 øhh hvis jeg skal have 3 børn hihihihi.... jaa en 10kl er altid godt af have men du kan jo også nå en masse da du ikke er så gammel i nu, men jordmor det lyder vildt spænde og det kræver også glade folk hihihi og især når man ligger der og har ondt smiler...

Anmeld

19. marts 2010

incognito

Ja, han er skøn, på trods af at hormonerne løber rundt i ham lige for tiden

Hvis alt går som det skal, så er jeg i hvert fald uddannet jordemoder om cirka 5½ år (HF er 2 år, og jordemoderuddannelsen tager 3&frac12. Så kryds benene indtil den tid, og jeg skal nok guide dig igennem fødslen

B&J skriver:

Ejj hvor er han bare en dejlig hunde vaps...

ej til jordmor det lyder kanon spænde så kan det være når jeg skal have mit næste barn du er praktikant  ihh hvor spænde eller nr 3 øhh hvis jeg skal have 3 børn hihihihi.... jaa en 10kl er altid godt af have men du kan jo også nå en masse da du ikke er så gammel i nu, men jordmor det lyder vildt spænde og det kræver også glade folk hihihi og især når man ligger der og har ondt smiler...

Anmeld

19. marts 2010

B&J

Jenet skriver:

Ja, han er skøn, på trods af at hormonerne løber rundt i ham lige for tiden

Hvis alt går som det skal, så er jeg i hvert fald uddannet jordemoder om cirka 5½ år (HF er 2 år, og jordemoderuddannelsen tager 3&frac12. Så kryds benene indtil den tid, og jeg skal nok guide dig igennem fødslen

ja sådan er det med de han hunde men en fast hånd og noget godt mad osv. så er alt det som det skal være...

jaa det kunne være vildt sjovt af have dig som jórdmor selv om da jeg fødte daniel havde jeg 6 forskellige, og mødte i alt lidt over 10-12 stykker uhh det var noget af en omgang men søde det var de alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.