Søger veninde Nordjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

EliasMinDejligeSøn<3

B&J skriver:

Okay det bliver da super dejligt for dig... af komme ud for sig selv

ja glæder miig også mega...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

skoust

ja det må man sq nok sige.. haha...

viste sq ikke du var gravid.. hehe..

ej hvor er det fedt..

sidder sq godt nok også og smiler over hele hovedet.. jamen vi kan da mødes snart når vi kender hinanden.. hehe...

Anmeld

18. marts 2010

B&J

<3Elias&Christina<3 skriver:

ja glæder miig også mega...

jaa det er det bedste man føler sig også mere fri  hvad laver du til hverdag???

Anmeld

18. marts 2010

B&J

skoust skriver:

ja det må man sq nok sige.. haha...

viste sq ikke du var gravid.. hehe..

ej hvor er det fedt..

sidder sq godt nok også og smiler over hele hovedet.. jamen vi kan da mødes snart når vi kender hinanden.. hehe...

he ja griner det bliver ikke sådan øhh hvem er hun møde det er heeej møde hihihhihi.... jamen det var jeg heller ikke jeg røg i praktik i foderland der så du mig jo også og der blev jeg så gravid og der var jeg i hele mit forløb.... og nu sidder jeg med en baby  hihihihi super dejlig dreng når han vil sove han er ikke så god til det lige for tiden så mig og min kæreste har sorte rander under øjne hihihihi....

hvordan har du det endelig??? fordi du forsvandet jo lige pludselig med en helt masse og man fik jo bare en masse afvide også tænker man bare ja ja fordi man ved jo ikke om det ene eller det andet passer....

Anmeld

18. marts 2010

EliasMinDejligeSøn<3

B&J skriver:

jaa det er det bedste man føler sig også mere fri  hvad laver du til hverdag???

hehe ikk så meget.... er på barsel nyder bare min søn.. diig,, undskyld hvis jeg svare lidt koldt men har kun min ene hånd fri da den lille ligger ved miig he

Anmeld

18. marts 2010

B&J

hehe ikk så meget.... er på barsel nyder bare min søn.. diig,, undskyld hvis jeg svare lidt koldt men har kun min ene hånd fri da den lille ligger ved miig he

det samme eller jeg får jo så hjælp af min fyr men han skal på arbejde fra mandag af igen så er det bare mig og daniel der hygger hjemme ellers laver jeg heller ikke så meget ser tv ryder op og snakker med vores kat... ellers er jeg ved af planlægge alt oppe i mit hovde da vi står og skal snart i hus i hjørring vildt dejligt.... jeg er et meget hjemme menneske elsker af gå rundt i butikker men i byen siger mig ingen ting og alkohold heller ikke en dyt.... hihihi kender det godt det er ikke så nemt af skrive når man kun har en arm hihihi har heldig vis lige lagt min søn på sofaen og beder til han snart vil sove

Anmeld

18. marts 2010

skoust

jamen jeg bor i hjørring for mig selv nu oliver kom jo i plejefamilie dengang fordi jeg var sammen med en der slog ham så ja.. der er der allerede meget at snakke om... men vil du ikke skfrive en mail til mig på facebook så jeg kan få at vide hvad du har fået at vide om mig..

Anmeld

18. marts 2010

EliasMinDejligeSøn<3

B&J skriver:

det samme eller jeg får jo så hjælp af min fyr men han skal på arbejde fra mandag af igen så er det bare mig og daniel der hygger hjemme ellers laver jeg heller ikke så meget ser tv ryder op og snakker med vores kat... ellers er jeg ved af planlægge alt oppe i mit hovde da vi står og skal snart i hus i hjørring vildt dejligt.... jeg er et meget hjemme menneske elsker af gå rundt i butikker men i byen siger mig ingen ting og alkohold heller ikke en dyt.... hihihi kender det godt det er ikke så nemt af skrive når man kun har en arm hihihi har heldig vis lige lagt min søn på sofaen og beder til han snart vil sove

bynen osv siger heller ikk miig noget

oog ja min dreng elias sover også nomalt på den her tid men sknyder miig idag lige så snart jeg ligger ham i seng vånger han så han vil kun være ved miig men han roder rundt imens han sover hehe

Anmeld

18. marts 2010

B&J

bynen osv siger heller ikk miig noget

oog ja min dreng elias sover også nomalt på den her tid men sknyder miig idag lige så snart jeg ligger ham i seng vånger han så han vil kun være ved miig men han roder rundt imens han sover hehe

Det gør min søn også han kan bare ikke ligge stille han roder rundt når han sover og hvis jeg flytter med ham vågner han fordi han får et sæt i sig også græder han ellers gaber den lille mand som er super træt han har fået til vane med af ville være vågen fra kl. 16 til ca. 21-22 stykker og det er meget for sådan en lille ven også om natten så puhh det er lidt hårdt af være nybagt mor og far

Anmeld

18. marts 2010

EliasMinDejligeSøn<3

B&J skriver:

Det gør min søn også han kan bare ikke ligge stille han roder rundt når han sover og hvis jeg flytter med ham vågner han fordi han får et sæt i sig også græder han ellers gaber den lille mand som er super træt han har fået til vane med af ville være vågen fra kl. 16 til ca. 21-22 stykker og det er meget for sådan en lille ven også om natten så puhh det er lidt hårdt af være nybagt mor og far

husker det godt... jeg er helt alene og laver alt selv også selv om jeg er i den støtte familie.. de er der kun hvis jeg harr spøgsmål... fareb vil ikk kendes ved ham såh jeg er   HELT alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.