Det er nu altså a-kasse du skal være medlem af! Og så mener jeg bestemt du kan få dagpenge... Men absolut laveste sats... Har du derimod været ude og arbejde i et halvt år (mener jeg det er) får du max dagpenge.
Men måske det vr federe at få et job og så gå på barsel med fuld løn?
Man må jo gøre op hvad der er vigtigst.. At være økonomisk lidt bedre stillet eller at få baby nu!! Jeg skal jo på barsel på dagpenge... Det blir hårdt, men vi ville simpelthen ikke vente længere med at få nummer to.
Når det så er sagt synes jeg virkelig I skal overveje aldersforskelle på børnene. Jeg tror der er fordele og ulemper ved at ha nåde kort og lidt længere tid mellem børnene.
Personligt er jeg glad for at der kommer til at være næsten 3 år mellem Kristian og lillesøster... Der er sket så meget med han det sidste år, han forstår alt og kan forklare sig med ord, han er blevet mere selvhjulpen i form af at spise helt selv (arh det gjorde han squ nok også for et år siden), selv ta tøj på osv og inden længe er han ble fri! Og så alt det praktiske med at fx barnevognen nu ikke længere blir brugt af ham

Men vi er jo alle forskellige... Min søster og jeg er der fx 22 måneder imellem og jo har altid haft stor glæde af hinanden... Min bror og jeg er der 5 1/2 år imellem og det er først her de seneste år at vi sårn rigtig er begyndt at bruge hinanden.. Men det tror jeg lige så meget handler om forskellen på drenge og piger
Anmeld