Planlægning af lillebror/søster ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.581 visninger
36 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Ox.

Hej Piger!

Min kæreste og jeg har talt meget om hvornår vi skal begynde på at lave lillebror/lillesøster ..

Vores datter er nu 7½ mdr, og jeg er færdig med min uddannelse (i butik) om 1 år.

Vi snakkede om at begynde lidt inden jeg er færdig, da vi synes det er dumt, at jeg finder nyt job først og så skal til at vente et års tid mere udover dette, før vi kan komme igang (da vi heller ikke vil have aldersforskellen er alt for stor imellem dem) ..

Jeg har stadig 3 måneders barsel tilgode, så dem ville jeg så tage efter endt uddannelse, og så håbe på at jeg venter mig til den tid, så det kun er max 6 måneder jeg eventuelt kommer til at gå på dagpenge før den nye barsel begynder ..

Når den nye lille prins/prinsesse så er gammel nok til at jeg skal begynde på job igen, vil jeg så lede.

Men jeg er selvfølgelig lidt i tvivl om det her er det rigtige at gøre .. Er der nogen af jer der har erfaring med samme situation?

Alle meninger/holdninger er velkomne

Knus Sussie, Jonas & Lilje ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg ved intet om planlægning af nr. 2 - men vi er så smået også ved at gå i gang.

Jeg vil bare ønske held og lykke..

Anmeld

18. marts 2010

Ox.

DatterMalou skriver:

Jeg ved intet om planlægning af nr. 2 - men vi er så smået også ved at gå i gang.

Jeg vil bare ønske held og lykke..

Eeeej hvor spændende søde! Held og lykke til jer!

Anmeld

18. marts 2010

Sjl-msl-Mkl

Sussie&Lilje skriver:

Eeeej hvor spændende søde! Held og lykke til jer!

Tak tak, david er jo færdig med sin uddannelse til Oktober. Det bliver spændene. Måske vi bliver gravid nogenlunde samme tid.... haha

Anmeld

18. marts 2010

XXSS

Vi venter nr. to nu, vores lille pige er 14 mdr. så hun bliver 18 måneder til juli, hvor jeg er sat til - det tror jeg bliver fint

Pøj Pøj med projektet, og pssst det er jo forskelligt hvornår man vurdere det bedst

Tanja

Anmeld

18. marts 2010

Ox.

DatterMalou skriver:

Tak tak, david er jo færdig med sin uddannelse til Oktober. Det bliver spændene. Måske vi bliver gravid nogenlunde samme tid.... haha

Hihi ja, så kan vi blive tykke sammen kan vi! haha

Anmeld

18. marts 2010

Ox.

Tanja78 skriver:

Vi venter nr. to nu, vores lille pige er 14 mdr. så hun bliver 18 måneder til juli, hvor jeg er sat til - det tror jeg bliver fint

Pøj Pøj med projektet, og pssst det er jo forskelligt hvornår man vurdere det bedst

Tanja

Tillykke med at i venter nummer 2!

Og ja, du har fuldstændig ret

Anmeld

18. marts 2010

Sjl-msl-Mkl

Sussie&Lilje skriver:

Hihi ja, så kan vi blive tykke sammen kan vi! haha

Det kunne være skide skægt..

Anmeld

18. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Sussie&Lilje skriver:

Hej Piger!

Min kæreste og jeg har talt meget om hvornår vi skal begynde på at lave lillebror/lillesøster ..

Vores datter er nu 7½ mdr, og jeg er færdig med min uddannelse (i butik) om 1 år.

Vi snakkede om at begynde lidt inden jeg er færdig, da vi synes det er dumt, at jeg finder nyt job først og så skal til at vente et års tid mere udover dette, før vi kan komme igang (da vi heller ikke vil have aldersforskellen er alt for stor imellem dem) ..

Jeg har stadig 3 måneders barsel tilgode, så dem ville jeg så tage efter endt uddannelse, og så håbe på at jeg venter mig til den tid, så det kun er max 6 måneder jeg eventuelt kommer til at gå på dagpenge før den nye barsel begynder ..

Når den nye lille prins/prinsesse så er gammel nok til at jeg skal begynde på job igen, vil jeg så lede.

Men jeg er selvfølgelig lidt i tvivl om det her er det rigtige at gøre .. Er der nogen af jer der har erfaring med samme situation?

Alle meninger/holdninger er velkomne

Knus Sussie, Jonas & Lilje ..

Jeg ville bare sige, at du skal undersøge reglerne grundigt:0) hvis du er færdig med udd. Og ikke har job, kan du så overhovedet få dagpenge?

Anmeld

18. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi ville gerne have, at vores børn skulle være tæt på hinanden, så vi kastede os bare ud i det og der er i dag 17 mdr. imellem dem

Det er selvfølgelig hårdt, men man kan allerede nu se, at de får så meget glæde af hinanden.

I må bare mærke efter, hvad det er I vil og så gøre det derudfra og ikke hvad andre synes er rigtigt

Kh. Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.