Okay, så skifter vi layout!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2008

Loggidut

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Arjj Ivfer:)) Har du ikke den "frække" scroller på din mus? Det tager da ingen tid at komme i bund. - :P Helle[/citat] Jeg sidder jo med den batteridrevne mellem.. øhh... PÅ benene, der er ingen mus, det hele foregår på patten... øhhh pad'en. Marie - der overvejer om ikke det er ved at være sengetid! [/citat] ivf!!! du gik forhåbentlig i seng.....dahm, din mand har ikke haft det sjovt igår!8D ja eller også har han(?) lolllllll

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2008

Helle30

Ivfer og andre uden fræk scroller eller god tålmodighed: Der er altså en funktion øverst på siden, der hedder "spring til bunden". Ved ik' om den er kommet siden i går(?) - Helle

Anmeld

27. maj 2008

Tynen

Synes ikke jeg så den igår aftes - Henrik laver sikkert vodoo om natten!

Anmeld

27. maj 2008

Helle30

Bare han ikke googler os og tilbyder clarvoyance for 1200 kr. så må han næsten lave al den magi, han kan;)

Anmeld

27. maj 2008

Tynen

Han kunne sikkert tjene fedt på det med alt det viden han har om os!
Der er godt nok blevet lukket meget ud herinde efterhånden ;)

Anmeld

27. maj 2008

Lise

Helle30 skriver:

Bare han ikke googler os og tilbyder clarvoyance for 1200 kr. så må han næsten lave al den magi, han kan;)

Aj, apropos tv igår var der så nogen der så station 2 om ham den tyske kannibal? 8(

Lise - som lige skrev noget der intet havde med layoutet (som hun synes er fint) at gøre

Anmeld

27. maj 2008

Tynen

Så kun en smule af det - Var ved at spise så slog væk fra det igen.
Synes sgu det var en tand for klammo.

Anmeld

27. maj 2008

Helle30

Jeps Lise, så hele programmet.
Egentlig har man godt af at se sådan en dokumentar. Den kastede ihvertfald lidt mere lys over motiv osv.
Jeg fatter ikke helt, at han skulle have livstid, når manden der bliver spist, tydeligvis selv ønskede at blive spist.
Totalt surrealistiske fantasier efter min bog, men jeg føler mig lidt mere oplyst ovenpå den dokumentar.

- Helle

Anmeld

27. maj 2008

Lise

Enig Helle,

Tidligere når jeg har hørt om denne kannibal, har jeg tænkt at han var en psykopat. Men igår vandt han lidt min sympati. For han havde jo blot en fantasi (jaja, en syg og ekstrem én), men han gjorde ikke noget ved nogen som ikke ønskede det. Lagde du mærke til veninden der stadig ville lade ham passe hendes børn? Det siger jo lidt...

Ham der døde..gys, for en mærkelig fyr.. :-o han var da den sygeste af de to.

Fik faktisk lidt ondt af dem i slutningen da det blev "afsløret" at ingen af dem havde fået opfyldt deres fantasi. Og den ene døde endda for at få den opfyldt...de skulle måske lige have aftalt lidt nærmere inden de gik igang med udskejelserne :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.